Nezabudli si zobrať svoje nákupné košíky a už sme sedeli v aute, smerujúcom do jedného nemenovaného obchodného domu. Hoci už bolo pol 12 večer, na ulici to nebolo poznať. Všade chodili autá a ľudia, akoby bolo len 6 hodín večer. Pred obchodným domom nás čakalo ďalšie nemilé prekvapenie. Parkovisko bolo úplne preplnené, autá čakali kedy sa uvoľní aspoň jedno voľné miesto. Pred dverami do obchodu stál húf ľudí, ktorí čakali na voľné vozíky a podľa všetkého by sa nezmestili ani do obchodu. S rodičmi sme víťazoslávne poznamenali, že nám sa mrznúť vonku nechce a šli sme domov spať. No nie na dlho.
O 4 ráno ma zobudil budík a na to moji rodičia. Znova ich chytil obchodný dom. Teraz to už bolo trošku miernejšie. Na ulici sme stretli už len pár áut, ale pred obchodom to vypadalo ako cez deň. Parkovisko bolo takmer plné a v obchode si veselo nakupovali ľudia, ako by práve skončili v práci a chystali sa domov variť večeru. Ľudia sa išli zblázniť za ovocím a zeleninou. Na váhu ste si museli počkať a strážiť svoje miesto, aby vás nik nepredbehol. Niektorí pobehovali ako splašení a hľadali svoj vytúžený tovar. Najväčšie sklamanie zažili tí, ktorí zistili že destiláty sa už vypredali. Našťastie im zostalo ešte Brandy, ktoré v celom balení končilo vo vozíkoch. Pri pokladni ste sa dozvedeli, že im už stihol aj vypadnúť celý systém. Po vyplatení vášho tovaru ste utekali hodiť bloček do žrebovacej urny, ktorá už bola taká plná, že ste ho tam museli na silu pchať (a to myslím vážne). Veď kto by nechcel vyhrať auto.
A prečo toto všetko? Jednoducho sa raz jeden obchodný dom rozhodol, že upraví troška svoje otváracie hodiny. Okrem klasickej otváracej doby od 7:00 do 22:00 tam pridal ešte jeden otvárací čas z pondelka 1. novembra 2010 na utorok 2. novembra 2010 v čase od 23:00 do 6:00, kedy pripravil pre svojich zákazníkov neuveriteľné ceny a zľavy až do výšky 50%. Čakala som, že tam bude veľa ľudí, ale že vznikne až taká mánia to veru nie, najmä keď má naše mesto len cca 25 tisíc obyvateľov.
Jedna verzia tvrdí, že obchodný dom oslavuje tento rok svoje 10. narodeniny, tak preto rozdáva autá. Ale čo tie zľavy? Tu už prichádza na rad druhá verzia, ktorá tvrdí že ide len o dobre premyslený obchodný ťah. Najmä, keď sa má za chvíľu otvoriť ďalší obchodný dom nie je nič lepšie ako ľudom predtým vybieliť peňaženky. Na druhej strane my občania môžeme byť len spokojní, veď sme výhodne nakúpili a konkurencia je vždy na niečo dobrá.