
Ako sme pomáhali pri stratenom či zabudnutom hesle
Zabudnúť heslo nie je nič závažné. Každý deň nám prichádzalo mnoho žiadostí o obnovu hesla. Našli sa však aj takí, ktorých požiadavky boli tak trochu iné.
Vážený helpdesk, stratil som heslo. Prosím, vráťte mi ho.
Dobrý deň, nastavte mi prosím nové heslo, ktoré som si naschvál zmenil na také, aby som ho zabudol, bez toho aby som si uvedomil možné následky. Ste ostrov nadeje v nekončiacej plavbe za mojím heslom.
Žiadam o povolenie zmeniť si heslo.
Čo mám spraviť, aby som nemusel nič spraviť, a teda aby sa to spravilo samo?
Pani, zabudol som heslo, moja e-mailová adresa je @com.sk.
Helpdesk: Svoje heslo napíšete bez použitia diakritiky. Užívateľ: Teda nemám dať ani bodku na i?
Spokojnosť a prejavená dôvera
Vzhľad a služby nového postu sa stretli s veľkým množstvom pozitívnych reakcii. Nie každý sa však s novým dizajnom dokázal vyrovnať a preto helpdesk musel vynaložiť veľké úsilie, aby presvedčil.
Chcel by som sa opýtať či tento pokus o vylepšenie postu bol iba dočasný, alebo ste ho takto skazili už natrvalo.
A jednoducho mne sa to nepáči. Ja som zákazník a jednoducho mi to spravte tak, aby sa mi to páčilo. A nebudem s vami o tom diskutovať.
Keď post trošku neposlúchal
Proces skvalitňovania a inovácie služieb sa neraz nezaobídu bez problémov a komplikácií. Niekedy sú problémy jednoduché, inokedy majú vážnejší charakter. Všetko sa však dá vyriešiť a helpdesk robí všetko preto, aby boli užívatelia spokojní. Rok 2010 bol však bohatý aj pre netradičné sťažnosti, však posúďte sami:
Pani, vy ste mi zmazali kurzor. Hneď mi ho vráťte, ja musím predsa pracovať!
Vážený helpdesk, som šokovaný vašou informáciou a preto som nútený zverejniť ju cez média, pretože len vďaka vášmu neprofesionálnemu správaniu som stratil 5 rokov života.
To akože čo to odo mňa chce ta vec. To akože ja mam dať nejaké heslo? A to ste kde videli? A keď ho nechcem uviesť, to sa akože k e-mailom vôbec nedostanem? A nie ste náhodou drzí? Prečo mi to tu píše že musím zadať svoje heslo? Ale ja ho nechcem zadať, je to predsa moja súkromná vec. A spravte to tak aby som ho nemusel zadať inač uvidíte čo s vami spravím.
Prosím, opýtajte sa tých mongolských pastierov oviec, čo vám robia správcov serverov, či sa dá očakávať napráva, alebo si mam založiť mail na inom serveri.
Ten server Vám spravuje Májka z Gurunu?
To už sú čo za oplotiny čo tam stvárate?
Neviem zapnúť Post. Krachujete?
Zvažujem sa na tuto stránku totálne vykadiť.
Závidím kamarátom a kolegom ktorí nemajú e-mail na post.sk
Spokojnosť s helpdeskom
Aj napriek náročnosti práce na helpdesku, je to práca v skutku nádherná. Keď pomôžeme užívateľovi s problémom, ktorý je pre neho neskutočne zložitý a pre nás je to maličkosť, spokojnosť je na oboch stranách. Keď chcú ľudia pochváliť a poďakovať, sú naozaj kreatívni.
Pani, vy ste taká zlatá, post je najlepší, omnoho lepší než ten (...) Azet. Oni nič nepovedia a neporadia a vy ste cez to všetko aj milá aj zlatá aj... Všetko mažem a ostávam len na poste.
Telefonát: ...a pani, vy máte veľmi príjemný hlas. Určite ste veľmi milá. Keď sa budete chcieť vydať, tak ja mám syna na ženenie. A budete mať aj super dobrú svokru.
Telefonát: ...Jój pani zlatá vy ste úžasná. Toto sú služby, ktoré si snáď ani nezaslúžim. Ako sa vám len poďakovať. Keby sa tak dalo tak vás aj pobozkám cez telefón. Keď také bude existovať určite omne budete znova počuť.
Zaujímavosti
Niekedy prichádzali e-maily, ktoré stoja za to, aby mali svoju extra kategóriu.
Kedysi som sa vás na niečo pýtal a stále čakám odpoveď.
Neznámy Mišo: „Ahoj Soňa, to som ja Mišo, zase som zabudol heslo. Daj mi prosím to čo vtedy. Dík. Ináč budúci týždeň idem do BA, neskočili by sme po práci na kávu? Mám 27r, vysoký, blond..."
Trošku rozmýšľajte slečna. Pohnite rozumom, veď nemáte 17 rokov.
Soňa Stromková