Rok ubehol ako voda a my vám znova prinášame to najlepšie, čo sa na helpdesku Post.sme.sk podarilo nazbierať. Určite to nechápte ako výsmech, práve naopak, vy ste dôvod, prečo nás táto práca tak nesmierne baví a prečo sa tešíme každej svojskej hláške (aj tej nelichotivej).
Hesielko, heslo, heslisko
Zabudnuté, stratené či ukradnuté heslá. To sa stáva bežne. A bežné sú aj žiadosti užívateľov o nové heslo. Ponúkame vám tie najkreatívnejšie.
E-maily:
“Potrebovala by som nové heslo od Vás, nakoľko som si zmenila internet.“
"Zablokované konto. Kým ho neodblokujete, nekúpim si vo vino.sme.sk ani kvapku vína, a to som tam nechal riadne pálky."
"Prihlasovacie meno korešponduje s mojím menom a priezviskom. Rozumiem vašej požiadavke poskytnúť vám znenie kontrolnej otázky a odpovede, bohužiaľ, keďže vznikla situácia, že si na požadované informácie nespomínam, považujem za rozumné navštíviť vás osobne. Poprosím vás o informáciu, ktoré dni a v akých časoch je možné vás navštíviť.“
"Ako odpoveď na kontrolné otázky dávam obvykle nezapamätateľný zhluk písmen alebo úplný nezmysel, aby sa nemohol ktokoľvek ku schránke dostať."
"... a to keď si nepamätám kontrolne údaje, musím si prísť po heslo osobne?"
"Píšem vám posledný krát, Kristus Pán sám je toho svedkom. Ak mi nespustíte Post, nikto vás na guliach hladkať nebude!“
"Prosím vás o nové heslo. Skúšal som všetky moje bývalé. Naozaj si už neviem rady."
Telefonáty:
"...ale ja tam mám nadržané e-maily, ja tam musím ísť rýchlo."
Užívateľ: "Čau, zabudol som heslo."
Helpdesk: "...aké je vaše prihlasovacie meno?"
Užívateľ: "Čo to k***a je? To mám vedieť ja?"No tak zdravím, hej? Oné. Čo som chcel, oné. Však toto, oné, že neviem oné, však viete, né? Oné. A to ako to, že to oné už nechce ísť? Oné, ale pomôžete, že?"
"...ruky bozkávam dievča zlaté. A to teraz musím každému povedať aké mám nové heslo?"
"Čau Soňa, zase som zabudol heslo, ty už vieš čo máš spraviť." Pokračovanie e-mailom: "Ináč, to číslo, z ktorého som volal, bolo moje súkromné. Môžeš mi zavolať, keď budeš chcieť."
"Pani, môžem si zmeniť heslo? Platím za to niečo?... Vážne je to bezplatné? Tak super!“
"... ale teta, veď mi dajte to heslo."
Sťažujte sa po svojom, my to máme radi
Ako sa hovorí, sto ľudí, sto chutí. Nedá sa vyhovieť každému, no treba sa vedieť aj posťažovať. Vám sa uľaví a my sa zabavíme :-)
E-maily:
"Ľutujem rodinu toho, kto nastavil podmienky používania postu."
"Čo mi to tu hovoríte? Akým právom ste mi vymazali e-mail, čo vás do toho, že som sa štyri roky neprihlásil, je to predsa moja vec.“
Telefonáty:
Užívateľ: "Akým právom ste mi zmazali polku e-mailov?"
Helpdesk: "Nemusíte sa obávať, všetko je v poriadku. Na pravej strane okna máte posuvník, ktorým sa posúvate k ďalším e-mailom."
Užívateľ: "No úžas, to ste si akým právom dovolili takéto nastaviť. To vy robíte z nás normálnych ľudí bláznov. Hanbite sa!""...a prečo nemôžem mať e-mailovú adresu @@@@@@post.sk?"
Užívateľ: "Zdravím, nechodí mi pošta od kolegu."
Helpdesk: "...akú má e-mailovú adresu?"
Užívateľ: "Joj prečo to máte také komplikované? To ju teraz musím hľadať? To si neviete zistiť vy?"
Telefonáty, ktoré milujeme
To čo tak najviac milujeme sú práve vaše telefonáty. Niekedy je to adrenalín, ale vždy to stojí zato. Pokojne by sme prijali aj viac takýchto.
Telefonáty:
"Dobrý deň, ja som lajk takže ráčte ku mne pristupovať náležite! Čiže,... "
"...viete, som 70 ročný, som Maďar a mám problém..."
"Dobrý deň, dovolal som sa do internetu?"
"Haló, vy ste internet?"
Hlášky roka
A teraz vám ponúkame to naj, čo sa síce nehodí do žiadnej kategórie, ale zabavili sme sa pri tom parádne.
E-maily:
“A keď neviem nič tak ako mi pomôžete? Ha?“
"Prosím vás, akú mám poštu? Klikala som na akože sekundárnu adresu, ale nič som nezistila."
"Dobrý deň, prosím vás, ako si mám zrušiť schránku? Niekde som čítala, že sa stačí neprihlásiť a to som už 2 krát skúšala a nič sa neudialo. Ako mám ďalej postupovať?"
"Ahoj, ja som Daniel a neviem či mam prihlasovacie meno alebo nie, ani otázku si nepamätám, ale Facebook mi neide preto to chcem, tak mi musíte pomôcť."
"Zakúpil som si mobil HTC. Chcel som si ho nastaviť aby mi kontroloval e-maily. Nepodarilo sa to ani pracovníkom T-Mobilu. Čo mám robiť?"
"...a skúsme to stihnúť do dvoch minút. Hej? Lebo ja sa ponáhľam."
Telefonáty:
"... a keď si za to platím, tak by to malo fungovať, no nie?!“
"... ja som si to konto zakladal tak tajne. A keby niekto volal a pýtal sa či som volal tak povedzte, že som nevolal."
Soňa Stromková