Bavili sme sa o medialnych kauzach novovzniknutych „hviezd“ a o katastrofalnej sledovanosti konkretne Big Brother.
Neviem preco je Markiza cela prekvapena, ved vacsina Slovakov ma moznost sledovat ceske stanice. Predpokladajme, ze este vsetci vice-meene rozumieme cestine. Na Prime a Nove zacali RS skor, vacsina Slovakov si mala moznost pozriet o co asi pojde. Ak sa niekomu naaaahodou zapacilo byt divakom/nadsencom pre reality show, aky bol predpoklad ze prestane pozerat uz niekolkotyzdnou beziacu, vtedy uz jeho oblubenu RS a prejdu na slovensky kanal? Na zaklade coho Markiza ocakavala OBROVSKY uspech a vysoku sledovanost? Ved vsetko co som tu napisala im muselo byt jasne skor ako spustili BB. Co nam ponukli ine, nove, lepsie?
Tak len tolko skromny postreh cloveka z ludu (tiez divaka, nie vsak BB a pravdu povediac vseobecne Markizy). Mozno som len zmagorena z toho, ze kamkolvek prepnem, vidim povalujucich sa ludi, ktorym povacsine nerozumiem, nie kvoli tomu, ze by som nevedela po slovensky, ale bud sa hadaju, alebo kricia, alebo zo seba nevedia vysukat jednu suvislu a zmysluplnu vetu .o( vlastne, mozno nieje dovodom neuspechu to co som vyssie uviedla, ale jednoducho zly vyber ucastnikov.
Ked bezali Mojsejovci, boli si hlavnym sponzorom zrejme sami,
lebo kto by sa chcel spajat s ich menom?!?
Mozem otazocku?!?!?
V Orange su hrdi na to ze sa spojili so znackou Big Brother ?!