Vo štvrtok som chcela reklamovať svetrík. Kúpili sme ho v Shopping parku na Zlatých pieskoch v predajni OP Prostejov, kde okrem vlastnej značky predávali aj výrobky W&D.
Sveter som mala doma možno mesiac, nech som ho mala na sebe 6 krát, ani to asi nie, ale začal sa párať. Pre upresnenie, začal sa rozchádzať v mieste kde bol prichytený rukáv ku zbytku :o) Pri svetri z Miletičky by ma to neprekvapilo /tam viem do čoho idem .o)/ale pri niekoľkokrát drahšom výrobku ma to dosť vytočilo, tak som sa vybrala reklamovať ho.
Pani pri pokladni, bola dosť rozladená z mojej návštevy a po pár nezrozumiteľných vetách, čo si šomrala popod fúzy sa spýtala: A máte blok?
No jasné, až taká odvážna, že by som to šla reklamovať bez bloku, nie som :o)
“Môžem sa opýtať? Je možné že by som si vybrala iný tovar, alebo, že mi vrátite peniaze?”
“Ne” … dík za vysvetlenie.
Ešte som sa párkrát pokúšala nadviazať s pani komunikáciu, niečo v tom zmysle, že nie som nadšená, že by som opäť mala používať tovar s ktorým som nespokojná a po krátkej dobe sa ukázalo, že je nekvalitný a už vôbec nechápem, prečo sa reklamácia nedá riešiť inak, ako že mi sveter na mesiac odoberú a vrátia opravený… Sveter som si kupovala na zimu, takže by mi dosť v šatníku chýbal a koncom januára mi bude doooost na nič .o(
... no je toto spravodlivosť? Práve som zistila, že aj rolák čo som tam kúpila, sa mi pára /tento krát rukávy prežili, rozchádza sa rolák od zbytku pulóvra .o(( Tak William & Delvin vyhráva súťaž o moju najneoblúbenejšiu "značku."/
PLS help! Viete poradiť nejaký link kde nájdem ako sa čo dá reklamovať? Naozaj mi mesiac musia v šatníku chýbať dva nové svetre? Ďakujem.