Spoločenská zodpovednosť T-Comu

Napriek tomu, že mnoho kľúčových firiem, ktoré na Slovensku pôsobia presadzujú svoju globálnu stratégiu, nič im nebráni rešpektovať zvyklosti krajiny. Nerozumiem preto T-Comu, ktorý, zjavne podceňujúc vplyv svojich reklamných kampaní prispieva k debilizácii slovenského diváka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Darčeky na Slovensku nosí Ježiško. Akceptovali ho aj tí, ktorí do kostola nechodia. Nepodarilo sa ho nahradiť dedom Morozom, ktorého sa nám snažil vnútiť bolševik.

Prečo potom nemecký T-Com, ale nepochybne čoskoro aj množstvo ďalších veľkých inzerentov nasilu pchá do svojich televíznych spotov a reklám neodmysliteľnú súčasť americkej kultúry, stupídneho Santu so stádom sobov?

Žeby Ježiško nepredával?

Marián Pavel

Marián Pavel

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Bývalý redaktor denníka SME, teraz u konkurencie. A otec jedného úžasného dieťaťa. Zoznam autorových rubrík:  VŠEOBECNE

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu