reklama

Spoločenská zodpovednosť T-Comu

Napriek tomu, že mnoho kľúčových firiem, ktoré na Slovensku pôsobia presadzujú svoju globálnu stratégiu, nič im nebráni rešpektovať zvyklosti krajiny. Nerozumiem preto T-Comu, ktorý, zjavne podceňujúc vplyv svojich reklamných kampaní prispieva k debilizácii slovenského diváka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Darčeky na Slovensku nosí Ježiško. Akceptovali ho aj tí, ktorí do kostola nechodia. Nepodarilo sa ho nahradiť dedom Morozom, ktorého sa nám snažil vnútiť bolševik.

Prečo potom nemecký T-Com, ale nepochybne čoskoro aj množstvo ďalších veľkých inzerentov nasilu pchá do svojich televíznych spotov a reklám neodmysliteľnú súčasť americkej kultúry, stupídneho Santu so stádom sobov?

Žeby Ježiško nepredával?

Marián Pavel

Marián Pavel

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý redaktor denníka SME, teraz u konkurencie. A otec jedného úžasného dieťaťa. Zoznam autorových rubrík:  VŠEOBECNE

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu