((cesta))
Viac ako tri roky BSK upozorňuje na zákonnú povinnosť súčasného budovania infraštruktúry v dane j lokalite. Povinnosť rekonštruovať staré a stavať nové cesty je pre investorov zakotvená aj v zákone o pozemných komunikáciách (§19 zák.č.135/1961 Zb.). Stavebný úrad v Chorvátskom Grobe doteraz v tejto veci podľa BSK nekoná.
Masívna výstavba nezasiahla len do kvality ciest, ale aj do rázu krajiny. Ťažkými stavebnými mechanizmami rozbité cesty a množstvo vody, ktorá nemá už kam odtiecť, už dnes zatápa nižšie položené komunikácie a domy. Aj z týchto dôvodov rozhodol cestný správny orgán - Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie v Senci (ObÚ CDPK) o zmene dopravného značenia na ceste III. triedy z Čiernej Vody do Chorvátského Grobu a zakázal tam vjazd nákladným autám. Uvedený zákaz aj s upozornením, že až do vykonania jej rekonštrukcie Obvodný úrad v Senci nepovolí žiadne ďalšie napojenia a neskolauduje skôr povolené, sú len poslednou snahou ako zodpovedné subjekty prinútiť k dodržiavaniu zákonných povinností stavebného úradu.
Bratislavský samosprávny kraj má v majetku viac ako 511 km ciest II. a III. triedy. Väčšina z nich nie je v práve najlepšom stave. O to horšie, ak pri ich údržbe nedochádza k súčinnosti medzi krajom a obcami. Kraj preferuje spoluprácu s miestnou samosprávou. Bratislavský župan Pavol Frešo sa k tejto téme stretne vo štvrtok 16. septembra so starostom obce Chorvátsky Grob Štefanom Blaškom. O deň neskôr majú o Územnom pláne zóny Chorvátsky Grob rozhodovať miestni poslanci.