Pokrytecké Bailando

Televzia Markíza dnes vysiela poslednú časť Bailanda, resp. exhibíciu., kde diváci majú posielať SMS za neviem koľko korún a výťažok pôjde pre sny, ktoré nevyhrali. No kedď sa nad tým zamyslím, je to farizejské a pokrytecké.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Celá súťaž Bailando prebiehala asi tak, že do kastingu sa prihlásili diváci, ktorí chceli niekomu splniť sen. Markíza vybrala potom ľudí, ktorím pridelili nejakú "celebritu." Súťažiaci potom nacvičili nejakú tanečnú choreografiu s "celebritou " a predstavili sa s ňou večer. Každý týždeň vyletela jedna dvojica až ostali dve.Potom víťaz dostal prostriedky pre splnenie nejakej dobrej veci. Víťaz Ráková a Šoltés vytancovali napr. strechu pre rodinu so 14 deťmi. Ďalší tancovali pre vozíčkárov. útulok pre psíkov, cestu do Vietnamu pre polo vietnamskú rodinu, na operáciu pre dievčatko...

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko sú to nepochybne pekné ciele a sny. Celý program vyzeral charitatívne. dokonca ľudia rozhodovali svojimi SMS správami, že kto vypadne a postúpi. Dnes, keď ide exhibičný program Noc splnených snov, kde tancujú všetci súťažiaci, moderátor Vilo Rozboril vyzýva, aby sme posielali SMS a výťažok pôjde na splnenie ostatných snov, pre ktoré tancovali ostatní súťažiaci. Všetko vyzerá pekne a šľachetne. Markíza ukazuje ako rada pomáha. Teraz keď beží exhibícia "celebrity tu sľubujú, že dajú toľko a toľko na hento a tamto.

Všetko je však pokrytecké a farizejské. Dnes máme posielať SMS, kde výťažok pôjde na dobrú vec. Je to pekné. Ale kde je zisk z SMS z ostatných častí Bailanda? Jedna SMS stála 6sk. Ak každú časť prišlo čo i len 50 000 SMS, tak si to prerátajte. Prečo markíza nedá z tohto na sny? Prečo ťahá peniaze iba od ľudí? Niekto mi teraz môže povedať, že potrebujú peniaze aj na zaplatenie ľudí, ktorí na tom robia. Ako moderátor, hudba, osvetlenie, kamery, zvukári, maskéri... No na to sú peniaze z reklám. Viete koľko stojí 30 sek. reklamy? V prime time okolo 300 000 sk. Prerátajte si to. Veď reklama išla po každom tanci skoro 5 min. A to, čo dávajú celebrity sú len omrvinky z ich prebytku aby možno zahrali divadielko pred ľuďmi.

SkryťVypnúť reklamu

Teda z toho celého my vyplýva, že markíza na tom všetkom v konečnom dôsledku ešte zarobí.
Prečo rovno nepovedia, že koľko zarobia, že sa na relácií nabalili. Prečo nedá markíza tiež všetko čo na tom zarobila na charitu a sny tanečníkov. Veď nech si odrátajú náklady a ostatné nech tiež dajú tak šľachetne na dobročinnosť. Nie len vyzývať ľudí aby SMS-kovali.

Ja nespochybňujem cieľ relácie ani snahu tanečníkov, ktorý chcú urobiť niečo dobré. Je to pekné, že sa pomôže ľuďom. Mne len vadí, že niekto sa ešte na tom nabalí a rozdelí si tučný zisk pod hlavičkou dobročinnej relácie.

Pavol Hudák

Pavol Hudák

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Zoznam autorových rubrík:  cestovanieSúkromnéNezaradenéNázory, politika

Prémioví blogeri

Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu