Celá súťaž Bailando prebiehala asi tak, že do kastingu sa prihlásili diváci, ktorí chceli niekomu splniť sen. Markíza vybrala potom ľudí, ktorím pridelili nejakú "celebritu." Súťažiaci potom nacvičili nejakú tanečnú choreografiu s "celebritou " a predstavili sa s ňou večer. Každý týždeň vyletela jedna dvojica až ostali dve.Potom víťaz dostal prostriedky pre splnenie nejakej dobrej veci. Víťaz Ráková a Šoltés vytancovali napr. strechu pre rodinu so 14 deťmi. Ďalší tancovali pre vozíčkárov. útulok pre psíkov, cestu do Vietnamu pre polo vietnamskú rodinu, na operáciu pre dievčatko...
Všetko sú to nepochybne pekné ciele a sny. Celý program vyzeral charitatívne. dokonca ľudia rozhodovali svojimi SMS správami, že kto vypadne a postúpi. Dnes, keď ide exhibičný program Noc splnených snov, kde tancujú všetci súťažiaci, moderátor Vilo Rozboril vyzýva, aby sme posielali SMS a výťažok pôjde na splnenie ostatných snov, pre ktoré tancovali ostatní súťažiaci. Všetko vyzerá pekne a šľachetne. Markíza ukazuje ako rada pomáha. Teraz keď beží exhibícia "celebrity tu sľubujú, že dajú toľko a toľko na hento a tamto.
Všetko je však pokrytecké a farizejské. Dnes máme posielať SMS, kde výťažok pôjde na dobrú vec. Je to pekné. Ale kde je zisk z SMS z ostatných častí Bailanda? Jedna SMS stála 6sk. Ak každú časť prišlo čo i len 50 000 SMS, tak si to prerátajte. Prečo markíza nedá z tohto na sny? Prečo ťahá peniaze iba od ľudí? Niekto mi teraz môže povedať, že potrebujú peniaze aj na zaplatenie ľudí, ktorí na tom robia. Ako moderátor, hudba, osvetlenie, kamery, zvukári, maskéri... No na to sú peniaze z reklám. Viete koľko stojí 30 sek. reklamy? V prime time okolo 300 000 sk. Prerátajte si to. Veď reklama išla po každom tanci skoro 5 min. A to, čo dávajú celebrity sú len omrvinky z ich prebytku aby možno zahrali divadielko pred ľuďmi.
Teda z toho celého my vyplýva, že markíza na tom všetkom v konečnom dôsledku ešte zarobí.
Prečo rovno nepovedia, že koľko zarobia, že sa na relácií nabalili. Prečo nedá markíza tiež všetko čo na tom zarobila na charitu a sny tanečníkov. Veď nech si odrátajú náklady a ostatné nech tiež dajú tak šľachetne na dobročinnosť. Nie len vyzývať ľudí aby SMS-kovali.
Ja nespochybňujem cieľ relácie ani snahu tanečníkov, ktorý chcú urobiť niečo dobré. Je to pekné, že sa pomôže ľuďom. Mne len vadí, že niekto sa ešte na tom nabalí a rozdelí si tučný zisk pod hlavičkou dobročinnej relácie.