To, že sa politici radi ukazujú pri poklepávaní základných kameňov a otváraní rôznych stavieb, je známe. Vkladom slovenského premiéra do učebníc politického marketingu je jeho aktívna a, nebojím sa to tak nazvať, priam infantilne veselá účasť na búraní skoro dostavanej nemocnice Rázsochy. Dovolím si vládnemu Peterkovi do jeho programu navrhnúť, že by sa čo nevidieť mohol posadiť do mediálneho bagra a zbúrať zvyšky depa metra v Janíkovom dvore v Petržalke, potom prípadne Istropolis na Trnavskom mýte a napokon aj Kyjev a Prior na Kamennom námestí. A najhoršie na tom je to, že niektorí čitatelia toto nebudú považovať za sarkazmus. Odchádzam umrieť do húštin.
Ivo, čo je/bol bývalý primátor, svojho času sľuboval že pod Manderlákom bude na jar 2017 nová električková zastávka viedenského typu. Následne sa Ivova zastávka uložila na zimný spánok, ktorý trval až do leta 2019. Najnovšie sa k veci ozval Mat(úš), že on to teda akože pozastavuje, lebo teda však akože najprv treba vyriešiť električku na Mlynské Nivy a až následne teda akože budeme vedieť, že čo a ako. Otázkou zostáva, či u Mat(úša) ide o vedomú alebo nevedomú nevedomosť, že, ci bisťu, taká električka od Maderly na Mlynské Nivy môže ísť reálne tak o desať, ale skôr o dvadsať rokov, čo je v podstate jedna generácia, ktorá by mohla dovtedy zmysluplne prestupovať na Kamennom námestí. Vidím to tak, že nevedomosť, a teda ani Mat(úš), hriechu nečiní. Svatá prostoto.

Po niekoľkých vykoľajených električkách, zlomených zberačoch, strhnutých trolejových vedeniach a prerušeniach električkovej dopravy do Karlovej Vsi a jej nahradení autobusmi zvolal tzv. Dopravný tzv. podnik tzv. Bratislava krízovú poradu. Počas porady prítomní dopravní experti a fundovaní špecialisti vyvinuli vysoko sofistikované riešenie, aby vodiči neviedli električky tam, kde nie sú koľaje a troleje. Fero a Jožo tam nanosia kopu štrku. To akože fakt. A keď tam vraj už koľaje a troleje budú, tak tú kopu štrku Fero a Jožo zase odpracú. To akože fakt. To nevymyslíš, to je Bratislava a jej dopravný podnik.
Zlá správa: Od roku 2012, odkedy Petržalka spravuje Sad Janka Kráľa (Janko Forest Kráľ, ďalej len "JFK"), sú výsledky bačovania mestskej časti nasledujúce: Celkový počet stromov : stromy na orezanie : stromy na vyrúbanie. 1852:930:416. 100%:50%:22,5%. Ľudskou rečou: polovicu stromov v JFK treba orezať a takmer štvrtinu stromov je nutné rovno vyrúbať. Dobrá správa: Magistrát znovu preberá správu JFK. Zlá správa: Horský park spravuje tiež magistrát. Dobrá správa: Park na Kollárku spravuje Staré mesto. Ok, tak nie, to je tiež zlá správa. Tak inak: Rusovský park spravuje Úrad vlády Slovenskej republiky. Ok, tak nie, aj to je zlá správa. Tak ja už neviem. Občania, ktorí by vedeli spravovať parky, nech sa prihlásia u súdruha Žinčicu.

V máji 2019 Mat(úš) s veľkým mediálnym humbugom oznámil zavedenie rýchlych riešení na Námestí SNP, Kamennom námestí, Klobučníckej a Treskoňovej ulici spočívajúcich najmä v znížení parkovacích miest a rozšírení chodníkov. Nič proti tomu ani proti rýchlosti, ale... v auguste 2019 Mat(úš) iba lakonicky a bez barnumskej reklamy oznámil, že rýchlosť v jeho prípade znamená bratu voľačo okolo šesť mesiacov, lebo sa tam čosik v avizovanom smere začne diať (možno) tak niekedy v septembri, zatiaľ 2019. Desím sa toho, aby Mat(úš) nezačal hovoriť o rýchlej realizácii druhej etapy električky v Petržalke, lebo to by sme sa toho ani nemuseli dožiť.
V júli 2017 Mat(úš) (zase) s veľkým mediálnym humbugom namaľoval na Komenského námestí obrovský zelený terč. K tomu iba krátka obrazová dokumentácia.



Zvieratko za správami nemám, ale mám info, že sa tu objavil nový falus. Tentoraz kapitánsky. A teda kapitálny.
