Scéna: Chlapík čaká na pracovníka banky ktorý sa zjavne o neho nezaujíma a venuje sa baleniu a zdobeniu darčeka pre iného klienta. Konečne príde zákazník pre koho je balík určený a pracovník mu ho s úsmevom odovzdá. Prekvapený pohľad chlapíka, pokus vzbudiť u divákov pocit, že by aj on rád také niečo a následne otrepaná fráza o bankovaní.
Na mňa táto reklama pôsobí skôr depresívne. Hovorí mi skôr to, že prvoradým záujmom bánk sú ľudia, z ktorých býva dobrý zisk a to aj na úkor tých, ktorí si musia počkať a z bezprostrednej blízkosti sa musia prizerať na nezmyselné „zdobenie a parfumovanie balíčkov“ určených niekomu inému. Každý si vie dosadiť z vlastnej skúsenosti čo to zdobenie predstavuje.
Áno, Slovenskej sporiteľni sa v poslednej dobe s reklamami nedarí.
Ja sa ich teda pýtam: „A vy s kým reklamujete?“