Peter Nagy
O tom, ako sme kupovali jazdené auto a o ľuďoch, ktorých sme pri tom stretli
Výsledkom nášho hľadania malo byť auto, ktorému budeme veriť aj na ceste do Chorvátska, ale zároveň naň neminieme všetky naše úspory.
Marketingový riaditeľ vydavateľstva Petit Press. Vo vydavateľstve pracujem deviaty rok. Založil som portál Fičí.sk a obsahové štúdio SME Creative. Menežujem tiež projekty Blog a Diskusie. Zoznam autorových rubrík: Nezaradené, Súkromné
Výsledkom nášho hľadania malo byť auto, ktorému budeme veriť aj na ceste do Chorvátska, ale zároveň naň neminieme všetky naše úspory.
Je našou povinnosťou skutočne spoznať tých, o ktorých sa vedú krčmové reči, ktorých druhí osočujú, aby sme zistili, či máme pravdu, alebo iba predsudky. Či už ide o Rómov, alebo o kohokoľvek ďalšieho.
Koľkokrát ste si už posielali životopis a prišla vám iba odpoveď, že si vybrali niekoho iného? Možno ste urobili niektorú z týchto chýb.