Nie všetky súťaže sú o tom, že treba mať talent, byť ambiciózny a nebáť sa. Masarykovo heslo nebáť sa a nekradnúť nie stále platí v štáte našom. Skôr platí nebáť sa a kradnúť po vzore mnohých vrcholných politikoch a podnikateľoch nielen v nebankovom sektore. Ako sa toto útle chlapča mohlo dostať do výšin úspechu a popularity ? Skromnosťou a prácou na sebe - znie jediná odpoveď. Ako mohlo poraziť mnohých už skúsených spevákov a hudobníkov ? Pretože má talent a vie to. Pochádza z mesta, kde to mnoho ľudí vie a tvoria potenciál, ktorý ako vidno nie je na zahodenie. Narážam aj na neoficiálny prívlastok mesta, ktoré to vie. Je však potrebné rozlišovať malé písmeno v slove mesto. Musím to vysvetliť, aby nedošlo k nedorozumeniu. Ak je mesto s malým m znamená to mesto plné talentovaných obyvateľov. Ak je písmeno m veľké teda Mesto Košice, znamená to právnickú osobu, kde patrí primátor, magistrát mesta a mestské zastupiteľstvo. Títo však nie sú veľmi talentovaní a nevytvárajú mestu Košice veľmi dobrý imidž. V súvislosti s nimi sa viac hovorí o klientelizme, rodinkárstve a škandáloch ako talente a úspechu. Mnohí z predstaviteľov mesta s veľkým M majú skôr talent na iné veci ako hudba.
Miro je však talent s veľkým T. Dokázal sa bez veľkej finančnej podpory, svojím zanietením pre hudbu vypracovať z periférneho hudobníka na ozajstnú superstar. Iste zažiari nielen na slovenskom hudobnom nebi, ale aj na medzinárodnom. Predpoklady na to má, dokonca pochádza z česko-slovenskej rodiny. Ak je mesto Košice výrobcom talentov a dobrých produktov, čaká nás exportný boom. Ak odídeš Miro do veľkého sveta ako si sa v jednom rozhovore zmienil, vráť sa potom naspäť domov. Máš tu viac fanúšikov, ako je turistov, ktorí navštívia mesto Košice. Mohol by si sa stať turistickou atrakciou, možnou takou ako je košický Dóm. Go Miro go až k víťazstvu v superstar !