Ako Baumax obťažuje zákazníkov a strápňuje predavačov

Myslím si, že Baumax obťažuje zákazníkov, a ja neviem prísť na to, čo s toho má. Nemám pocit, že "kartové hry" Baumaxu majú zmysel pre zákazníka. Asi opäť výplod aktívneho a neschopného manažéra, ktorý nemá obdobu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (76)

Po dlhej dobe som si to namieril do BAUMAXu v Žiline. Boli časy, keď som tam nakupoval často, ale odkedy nemám záhradu, tak potrebujem máločo.

Prešiel som si predajňu a nakoniec som predsa len našiel, čo som hľadal. Tesnenie za 1,6 €. Hurá. Síce dvakrát drahšie ako v špecializovanom obchode v centre mesta, ale čas je drahší. Keď mi predavač tesnenie (mimochodom veľmi ochotne) našiel, vybral som sa ku pokladni. Vtom ma predavač ešte raz oslovil s tým, že ak som bol s obsluhou spokojný, nech odovzdám pri platení kartičku. Podal mi ju do ruky a usmial sa. Kartičku som odovzdal a ani som nad tým nepremýšľal.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes som bol opäť v BAUMAXe . Opäť som pri nákupe dostal kartičku. A nie raz, nakoľko som nakupoval na troch oddeleniach. Pri pokladni som však mohol dať iba jednu.

Natíska sa otázka, ktorú ? Najspokojnejší som bol predavačkou na oddelení, kde som kúpil vec za 6,5 € a na oddelení, kde som nechal 400 € bol predavač, povedzme chladný. Neviem, čo chce týmto manažment BAUMAXu dosiahnuť, ale logiku to nedáva. Netuším, čo z týchto kartových hier vyplýva pre predavačov, ich manažérov a BAUMAX samotný, ale jedno je isté.

Zákazníkov obťažujú.

Ak budem spokojný s predavačom, napíšem spoločnosti email, ako som to už neraz urobil. Ak budem spokojný s BAUMAXom, určite prídem opäť a to je hlavné pre obchodníka. Ak budem nespokojný, kartičku neodovzdám a už do BAUMAXu neprídem. Ale vynucovať si odovzdávanie kartičiek je nápad dosť infantilný a vzhľadom na rozdiel v cenách na tom ktorom oddelení je z hľadiska akéhosi ekonomického sledovania práce predavačov úplne " mimo misu".

SkryťVypnúť reklamu

Ako som sa dozvedel, odovzdávanie týchto obťažujúcich kartičiek majú dokonca povinné! Neviem, predavač vás má kvalitne a s úsmevom obslúžiť, a nie na pokyn z kancelárie otravovať s kartičkou a v prípade niekoľkých predavačov Vás uvádzať do pomykova, kto bol najlepší. Myslím, že získavanie týchto informácií o personále existujú agentúry, ktoré to zistia (mystery shhopping). To by však BAUMAX musel zaplatiť. Takže radšej bude otravovať zákazníka.

Áno, môžeme tie "kartové hry" ignorovať, ale ako som počul, odnesie si to predavač. A to by ma mrzelo.

autor: Ján Kover

Prvý pokus

Prvý pokus

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  778
  •  | 
  • Páči sa:  69x

Ak chcete zverejniť svoj text na tomto blogu, pošlite nám ho e-mailom vo worde na adresu matus.paculik(at)smeonline.sk. Nezabudnite na predmet PRVÝ POKUS.Výber textov je v právomoci redakcie, ktorá má právo zmeniť autorom navrhnutý titulok. Väčšinu článkov zverejňujeme, ale vyhradzujeme si právo ktorýkoľvek odmietnuť aj bez udania dôvodu, najmä ak sa autor nepodpíše celým menom.Vždy uveďte aj vašu poštovú adresu a telefónne číslo. Tieto dva údaje nezverejníme, ale musíme ich mať k dispozícii kvôli overeniu identity alebo pre prípad, že sa váš článok rozhodneme honorovať.Ak meno a priezvisko priamo v článku nechcete uviesť, prosíme, napíšte nám dôvod. Za istých dôležitých okolností tieto údaje nepublikujeme, redakcia ich však vždy musí poznať.Zaradenie textu zväčša trvá niekoľko dní. Na tomto blogu nezverejňujeme poéziu ani prózu. Zoznam autorových rubrík:  Slovenské zdravotníctvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

765 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu