Ešte pred uverejnením článku, v pondelok 22. júla, maminu kontaktovali v popoludňajších hodinách dvakrát z callcentra s tým, že operátor stiahol svoju požiadavku z firmy EOS KSI. Uistili ju, že všetko sa už vyriešilo.
V utorok vo večerných hodinách bol článok uverejnený na blogu a v stredu sa začal roztáčať kolotoč udalostí. Okolo obeda kontaktoval pán z právneho oddelenia Orange maminu, či by mohol so mnou hovoriť, alebo dostať na mňa mailovú adresu (nekontaktoval ma). Požiadal o preposlanie uznesenia polície o prerušení trestného stíhania, nakoľko ho nemajú. Údajne. Inak vraj, ako tvrdil, je všetko v poriadku a na vyriešenie celej tejto kauzy potrebujú práve to uznesenie.
V stredu večer sa na blogu naviezol do mňa pán manager.
Vo štvrtok s ním mamina hovorila, vyjasnili si medzi sebou nepresnosti v jeho príspevku. Rozhovor bol vraj vedený v korektnom duchu, pán vyjadril ľútosť nad nešťastnými formuláciami a veľmi sa ospravedlňoval za vzniknutú situáciu. Prišlo na ich strane k cykleniu pochybení.
Ak by som to mal zhrnúť stručne - celé jednanie zo strany Orangu, pri telefonickom kontaktovaní maminy, bolo seriózne, ústretové a so zjavnou snahou daný problém zniesť zo sveta k mojej spokojnosti. Prišlo napokon i na návrh na istú kompenzáciu. S rozhodnutím maminy sa v plnej miere stotožňujem.
Záverom by som sa chcel všetkým diskutujúcim poďakovať za vyjadrenú podporu, návrhy riešení a snahu pomôcť svojou radou. Ako som v úvode spomínal, ani vo sne som si niečo podobné nepredstavoval. Neviem do akej miery váš záujem a kritickosť prispeli ku kladnému riešeniu situácie, ale ja si myslím, že zavážili rozhodujúcou mierou. Ešte raz vám veľmi pekne ďakujem.
autor: Henrich Krč