Keď som sa zmierila s touto skutočnosťou, snaživí páni robotníci pri rozbíjaní starého asfaltu preťali telefónny kábel. Obrnila som sa trpezlivosťou, poruchu som nahlásila na príslušné miesta a čakala. Keďže telefón a naň pripojený internet potrebujem k výkonu svojej práce a v priebehu dvoch dní nenastala žiadna pozitívna zmena, hlásenie poruchy som zopakovala. A potom ešte 5 krát počas dvoch týždňov a vždy som dostala odpoveď že porucha je zložitá a že sa na jej odstraňovaní pracuje. Po 16 dňoch!!! som mohla konečne opäť pracovať. Samozrejme že faktúra za posledný mesiac prišla v plnej výške. Listom som sa proti tomu ohradila, uplatnila som reklamáciu a čakala ospravedlnenie. A keďže som sa cítila byť v práve, faktúru som neuhradila.
ké však bolo moje prekvapenie, keď som o niekoľko dní dostala penalizačnú faktúru! Niekto vám neposkytne zmluvne dohodnuté služby a ešte si vás za to dovolí aj penalizovať! Nezaujíma ho, že vám tým narobil problémy pri výkone práce, obmedzil vás , namiesto ospravedlnenia - penalizácia a vyhrážanie sa súdnym konaním . Aj tak sa dá! Slušnosť na slovenský spôsob.
Rezignovala som a faktúru som zaplatila.
Potom som dobropisom dostala späť sumu za obdobie poruchy. Žiadne prepáčte, mrzí nás to. Takouto formou slovenské telekomunikácie bojujú o zákazníka.
Autor: Iveta Kožiaková
(Blog Prvý pokus je určený novým autorom, ktorí chcú uverejniť len jeden článok, alebo sa chcú podľa reakcií naň rozhodnúť, či písať pravidelne.)