Viem, že pravdepodobnosť výhry jeveľmi malá, nejaké auto aj mám, ale tá možnosť, že môžem niečo vyhrať vo mnevyvoláva predvianočnú náladu s možnosťou pekného darčeka pod stromček. Nopravdepodobnosť výhry klesla až na nulu, keď mi došiel časopis mobilnéhooperátora a dozvedel som sa, kto je tým verným zákazníkom. Aj keď som boljedným z prvých zákazníkov a samotný MT som si kupoval bez dotácie,pre operátora nie som tým správnym a verným zákazníkom.
Pre neho verný je lenten, ktorý si práve pred Vianocami aktivuje nejakú definovanú službu, alebopredĺži zmluvu o pripojení. Ale tí ktorí si už stihli tieto službyaktivovať počas ostatných jedenástich mesiacov, už vernými zákazníkmi nie súa teda sa ani nedostanú do žrebovania o 48 skvelých a štýlovýcháut. Keby som to chcel dohnať do extrému povedal by som, že my nepravovernýverní zákazníci - tí ktorí využívame služby operátora už dlhú dobua vlastne sme mu pomohli dostať sa na pozície a zisky ktorév súčasnosti má, sa skladáme na pekné vianočné darčeky pre novýchzákazníkov, teda tých čo operátorovi nezaplatili ani korunu. To je teda veľmipekné poďakovanie a pekný vianočný darček, za to že už desaťročie somvydržal pri tom istom operátorovi a minul som u neho desiatky ažstovky tisíc korún.
Tak ako si tento mobilný operátor váži mojuvernosť a lojalitu, tak si budem vážiť ja jeho služby a prinajbližšej možnosti využijem radšej služby iného operátora. Tak by to bolov normálnej krajine, no keďže aj ten druhí operátor si váži svojichverných zákazníkov pri rozdávaní miliónov rovnako ako ten môj, tak veľa šancími nezostáva. Rovnaké služby, akcie, rozdávanie darčekov, to všetko je takérovnaké, ako by sa na tom niekto dohodol. Alebo je to len tým že sú na piesočkulen dvaja?
Autor: Ondrej Urban
(Blog Prvý pokus je určený novým autorom, ktorí chcú uverejniť len jeden článok, alebo sa chcú podľa reakcií naň rozhodnúť, či písať pravidelne.)