
Problém aj logické riešenie veľmi pekne opísal Karol Sudor. Ja len, že keby sa to politici nebodaj rozhodli riešiť, tak navrhujem použiť už kompletné, dobre pripravené riešenie. Netreba sa trocháriť. Ja sa na oplátku v septembri posnažím dať príležitosť tým politikom, u ktorých je predpoklad, že pôjdu po voľbách týmto smerom.
Nepatrím však k tým, ktorí sa spoliehajú na politikov, na štát. Preto skúsim takto:
Vážené dámy a vážení páni v DSS-ke (nebudem menovať, pretože to isto nie je problém jednej konkrétnej DSS)
Zmluvu o starobnom dôchodkovom sporení som s vašou spoločnosťou podpísal 7.1.2005. Neskôr ste mi zriadili on-line prístup k informáciám o mojom účte. Na účte bola dlhšiu dobu nula. Tento stav som reklamoval dňa 15.8.2005. Odpoveďou bol váš list zo dňa 22.8.2005, kde mi oznamujete, že ste kontaktovali Sociálnu poisťovňu a tá ako dôvod uviedla to, že môj zamestnávateľ nedodal potrebné výkazy (pričom finančné prostriedky riadne odviedol). Odvtedy lietam ako ping-pongová loptička medzi mzdovou účtárňou a rôznymi organizačnými zložkami Sociálnej poisťovne.
Poviem úprimne, už mám toho akurát dosť. Už ma to nebaví a tak sa zamýšľam. Prečo vás nezaujíma problém vášho klienta? Prečo som od vás dostal len prianie k Novému roku a nie napríklad informácie, čo vaši pracovníci urobili preto, aby na mojom účte nula nebola? Prečo som vôbec musel reklamovať nulový stav na mojom účte? Prečo som sa o probléme nedozvedel od vašich pracovníkov, ktorí by sa iniciatívne snažili u mňa informovať na okolnosti (zamestnávateľa a podobne) a z vlastnej iniciatívy by sa snažili problém riešiť, či aspoň mi v riešení poradiť? Vás to vôbec netrápilo a doteraz netrápi? Zmluva o starobnom dôchodkovom sporení, ktorú mám s vašou spoločnosťou uzatvorenú, je zmluva o dlhodobej správe prostriedkov v prospech klienta. Mám vaše doterajšie správanie snáď chápať ako vzor odbornej starostlivosti, s ktorou butede vykonávať správu prostriedkov, ktoré som vám zveril?
Konktakt na mňa určite máte. Ak nemáte záujem o mňa ako klienta, predpokladám, že sa mi neozvete. Aspoň budem vedieť, ako chápete odbornú starostlivosť o svojich klientov.