Neschopné DSS-ky sa vyhovárajú

Aj vy patríte k tým, čo majú na svojom účte v DSS dlhodobo nulu? Problém sa volá Sociálna poisťovňa, resp. štátom implementovaný systém platenia dôchodkového poistenia. Ale nemalo/nemohlo by proti nefunkčnému štátu občanovi pomôcť slobodné trhové prostredie? Netreba ho len mierne "nakopnúť"? Ako? Čítajte

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.dochodok.gov.sk)

Problém aj logické riešenie veľmi pekne opísal Karol Sudor. Ja len, že keby sa to politici nebodaj rozhodli riešiť, tak navrhujem použiť už kompletné, dobre pripravené riešenie. Netreba sa trocháriť. Ja sa na oplátku v septembri posnažím dať príležitosť tým politikom, u ktorých je predpoklad, že pôjdu po voľbách týmto smerom.

 

Nepatrím však k tým, ktorí sa spoliehajú na politikov, na štát. Preto skúsim takto:

 

Vážené dámy a vážení páni v DSS-ke (nebudem menovať, pretože to isto nie je problém jednej konkrétnej DSS)

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Zmluvu o starobnom dôchodkovom sporení som s vašou spoločnosťou podpísal 7.1.2005. Neskôr ste mi zriadili on-line prístup k informáciám o mojom účte. Na účte bola dlhšiu dobu nula. Tento stav som reklamoval dňa 15.8.2005. Odpoveďou bol váš list zo dňa 22.8.2005, kde mi oznamujete, že ste kontaktovali Sociálnu poisťovňu a tá ako dôvod uviedla to, že môj zamestnávateľ nedodal potrebné výkazy (pričom finančné prostriedky riadne odviedol). Odvtedy lietam ako ping-pongová loptička medzi mzdovou účtárňou a rôznymi organizačnými zložkami Sociálnej poisťovne.

 

Poviem úprimne, už mám toho akurát dosť. Už ma to nebaví a tak sa zamýšľam. Prečo vás nezaujíma problém vášho klienta? Prečo som od vás dostal len prianie k Novému roku a nie napríklad informácie, čo vaši pracovníci urobili preto, aby na mojom účte nula nebola? Prečo som vôbec musel reklamovať nulový stav na mojom účte? Prečo som sa o probléme nedozvedel od vašich pracovníkov, ktorí by sa iniciatívne snažili u mňa informovať na okolnosti (zamestnávateľa a podobne) a z vlastnej iniciatívy by sa snažili problém riešiť, či aspoň mi v riešení poradiť? Vás to vôbec netrápilo a doteraz netrápi? Zmluva o starobnom dôchodkovom sporení, ktorú mám s vašou spoločnosťou uzatvorenú, je zmluva o dlhodobej správe prostriedkov v prospech klienta. Mám vaše doterajšie správanie snáď chápať ako vzor odbornej starostlivosti, s ktorou butede vykonávať správu prostriedkov, ktoré som vám zveril?

SkryťVypnúť reklamu

 

Konktakt na mňa určite máte. Ak nemáte záujem o mňa ako klienta, predpokladám, že sa mi neozvete. Aspoň budem vedieť, ako chápete odbornú starostlivosť o svojich klientov.

 

 

Tibor Pospíšil

Tibor Pospíšil

Bloger 
  • Počet článkov:  305
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Léta už tajím svoji příslušnost,k zemi co vyměnila hrubost za slušnost,bo se mi nelíbí morální předlohy,čili papaláši hrající si na Bohy. ...Upřímně řečeno trochu teskno mi je,že nám stačí DEMO-Demokracie.ˇ(c) Tomáš Klus Zoznam autorových rubrík:  Menej štátuTúlavé zápiskyÚvahyFinancieFinančná poradňaZábavná logikaNebuď ovcaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu