Už týždeň sa snažím stiahnuť si nejaké podklady, aby som sa mohla čo to do tej školy poučiť. Mamka sa snaží dodať podklady a aktualizovať webovú stránku, tatko by si chcel prečítať maily (alebo získať nejaké informácie z internetu , čo je podľa mňa bežné). Výsledok? Žiadny. Každých päť minút vyskakuje okienko s chybovou hláškou, že stránku sa nepodarilo netiahnuť, keď ju natiahne, trvá to minimálne desať minút...no dá sa takto pracovať?Po dostatočnom vyhecovaní sa, sme včera našli číslo na operátora (vraj majú zákaznícku linku dostupnú do ôsmej hodiny večer, no už o pol ôsmej tam nik nie je...). Brat sa mu snažil vysvetliť, čo sa stalo a bolo mu povedané, že asi bude niekde nejaký problém, že niekoho pošlú nech sa na to pozrie. Vzápätí zavolala mamka, poriadne im vynadala (no uznajte, človeka to naštve, keď nedostáva služby, za ktoré si platí (a nemusí to byť len internet)). Nič sa neudialo. Internet nám zasa padá, keď ide, tak pomaly a my si doma môžeme trhnúť nohou.Hlavne, že Antiku ide o spokojného zákazníka. Fakt neviem, ako to riešia ostatní, možno , že naša rodina je svetlá výnimka a ostatní majú pohodové pripojenie. Kto vie?
Kvalita od firmy Antik /alebo o tom, ako nam (ne)ide net
„Našim cieľom je spokojný zákazník.“ – to je heslo, ktoré udrie do očí, pokiaľ naťukám internetovú stránku firmy, ktorá nám poskytuje internet...firmy Antik. Naša rodina ale spokojným zákazníkom nie je. Platíme za inetrnet pravidelne a presne (inak by nečakali ani sekundu a bali by sme odpojení), no napriek tomu ho nemôžeme využívať.