(Ne)objektívne hodnotenie cvičiacich a prednášajúcich

Stále sa sťažujem, že som neobjektívne hodnotená. No, ako hodnotím ja? Nebolo to tak dávno, čo sme sa v rámci obedňajšej prestávky zašli pozrieť do školského informačného systému na výsledky zo zápočtovej písomky. Vzhľadom k tomu, že sme mali málo času a veľa výpočtov, boli sme pripravení na najhoršie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

PREKVAPENIEHodnotenie písomky dopadlo nad naše očakávania. „Myslím, že ho mám celkom rád, dobre to opravil.“ – spolužiakovi do plného počtu chýbal bod, mne dva.„Myslím, že mi ani tak nevadí, v pohode človek.“ – radostne sme kráčali na cviko.„Myslím, že si už nemyslím o ňom, že je taký hnusák.“ – zhodnotila som.„Ale ja mám len 5 bodov!“„No, to je hodnotenie podľa počtu bodov. 11-10 pohoda cvičiaci, dalo by sa povedať, že skvelý. 9-8 dá sa. 7-6 nevadí mi. 6-0 to je ale hnusný neobjektívny de*il!“ – skonštatoval spolužiak.A tak som si uvedomila, že objektívnosť hodnotenia nie je. Keď sa ma spýtala spolužiačka, či sa má báť na zápočet, ktorý som už písala, povedala som jej, že nie, ale nech sa nabiflí knihu. Akonáhle som zistila, koľko mám bodov, povedala som jej, nech sa vôbec neučí.Hodnotenie skúšky a skúšajúceho tiež závisí od toho, koho sa pýtam. Takže hodnotenie študentov je tiež neobjektívne. A vlastne, čo je objektívne?Máme len tú smolu, že hodnotenia učiteľov o nás sú tie, ktoré rozhodujú o našej budúcnosti viac, ako tie naše o nich .

Zuzana Rajzáková

Zuzana Rajzáková

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu