Sťahujem sa do Paríža

Nie, nehovorím po francúzsky. Teda… okrem „baguette“ a „croissant“. Slová, ktoré sa poľahky naučí každý zákazník Lídla.

Sťahujem sa do Paríža
Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A ozaj! Ešte ovládam zopár perličiek ako „ľaň žere repu, kon’ travu“. Funguje to skvele na chatách, ale neviem, či by to ohúrilo francúzskeho šéfkuchára. Ale čo už... Som ochotná to risknúť! Pretože, sťahujem sa do Paríža!

Áno, počuli ste dobre. Chcem byť totiž ako Emily. Áno, tá Emily. Seriálová Emily, ktorú firma vyslala, aby „robila content“, zachraňovala marketingové kampane s výrazom človeka, ktorý v živote nezažil bug v Meta Ads. Ktorá ráno, len čo sa zobudí vyzerá, akoby vedľa nej spal kaderník, stylista aj vizážista naraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zatiaľ čo ja: zúfalo hľadám, kam Meta tentoraz schovala prepínač rozpočtov, refreshujem kampane, ktoré záhadne skolabovali, rátam lajky (z toho dva od kolegov, ďakujem, cením ❤️) a nadávam na ChatGPT, keď mi navrhne status, ktorý by ma stál reputáciu aj pracovné miesto.

Emily? Emily si dá ráno kávu na námestí, usmeje sa a bam! – miliónový nápad. Ja kávu nepijem. Už sa ma to pár ľudí pokúšalo naučiť: piccolo, espresso, cappuccino… názvy lákavé ale chuť? Poviem vám to po francúzsky, chuť je proste ble. Zostávam verná kakauku. Je sladké. Neurazí. A nezvyšuje tlak.

Emily každý večer sedí na terase s výhľadom na Paríž, kde jej vietor ovieva vlasy ako v reklame na šampón. Popíja šampanské v šatách, ktoré vyrobili len v jednom kuse a pritom ju sleduje jej 200 000 followerov. Ja mám manžela, kolegov a občasnú nečakanú podporu z Indie. A aj tak to celé milujem.

SkryťVypnúť reklamu

Nie kvôli followerom. Ani kvôli šampanskému. Ale kvôli tomu sladkému klamu, že marketing je svet, kde sa problémy riešia hashtagom a úsmevom.

SkryťVypnúť reklamu

Sťahujem sa do Paríža. V hlave. Na imaginárnom lietadle s jednosmerným lístkom. Aspoň dovtedy, kým mi plánovací kalendár nevyhodí notifikáciu „na dnes ešte nie je pripravený žiadny post“. Alebo kým nespadne celý reklamný účet.

A potom? Potom sa vrátim. Do Žiliny. Ako každá správna Emily. S novou fotkou, vtipnou storkou a postom o tom, že „každý deň v marketingu je jedno veľké dobrodružstvo.“ 🙃


Jana Reková

Jana Reková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Som marketingová špecialistka, ktorá, ak práve nemyslí na prácu, píše fejtóny. Mám dvoch šikovných a vynaliezavých synov, ktorí sú mojou častou inšpiráciou. Písanie beriem ako spôsob, ako sa ventilovať a zachytiť život taký, aký je. Niekedy s iróniou, inokedy so zdravou dávkou sarkazmu. Zoznam autorových rubrík:  Pozor, fejtón!

Prémioví blogeri

Igor Pogány

Igor Pogány

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

302 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

770 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu