Skúsme si modelovať situáciu, v ktorej by došlo k spojeniu dvoch pomerne silných mediálnych subjektov. Prinieslo by vznik novej, tzv. Megatelevízie a tá by postavila opäť (ako tomu bolo pred niekoľkými rokmi v prípade Markízy) do pozoru verejnoprávnu televíziu. Tento model je na pohľad zaujímavý a vôbec nás nemusí trápiť, či má reálny základ alebo nie. Fámy vznikajú aj na základe pocitu divákov, či bulvárom predpokladaných žiadaných tém. Big Brother stagnuje, Medzi nami končí, známe televízne tváre sa vytrácajú. V Markíze prebieha "tajomná" zmena, ktorá vyústi pravdepodobne do novej programovej štruktúry tejto televízie. Či sa v nej dostane do poredia Malachovská, či Pročko, či bude Markíza preberať české filmy a produkovať programy spoločne s inými televíziami, to netuší nikto z nás - čitateľov a divákov. V každom prípade sa malým Slovenskom šíria neuveriteľné fámy a tí, ktorí tak činia, rozširujú rámec reality show o ďalší rozmer. Je ním reality show, v ktorej vypadávajú z kola priamo televízie. Dúfajme iba, že novú Megatelevíziu nechce nikto nasťahovať do priestorov TA3...
Šíri sa fáma o spojenej Markíze s JOJ-kou pod vedením Rybníčka
Negatívne čísla sledovanosti najznámejšej komerčnej televízie na Slovensku už nie sú iba snom riaditeľov konkurenčných médií. Svedčia o tom peoplemetre i analýzy. Markíza sa dostala do závozu, na ktorom získava JOJ-ka i STV. Zaujímavé v tomto prípade nie sú štatistiky týždňov, ale dlhodobé ukazovatele. Každý z nás tuší, ako zatrasie s Markízou nástup Superstar, ak sa musí ešte stále boriť s vyšším záujmom divákov o VyVolených. Máme prvý prípad obetného baránka. Dlho ohlasovaný seriál Medzi nami končí. Z kuloárov sa k nám šíria fámy o novom seriály Ulica, či plánovanom zlúčení Markízy s JOJ-kou pod vedením súčasného riaditeľa STV. Tieto fámy sú realitou a prirodzenou súčasťou mediálneho šumu.