Možno je to iba môj subjektívny pocit, ale vidí sa mi, že v priebehu niekoľkých rokov sa všetky (predtým profilované) denníky začnú navzájom podobať ako vajce vajcu. Kdeže sú časy, keď SME v rukách bolo známkou určitého myšlienkového prúdu. Dnes je ním skôr Hríbov Týždeň. Denníky predávajú knihy, onedlho niektorý ponúkne edíciu cédéčiek alebo ponožky. Nekričte, prosím, uvedomujem si hrebendovský kultúrny prínos SME-čkových kníh, viem, že konkurencia stále silnejšia. Len noviny sú viac blogom ako tlačeným médiom, ktoré si odnesiem domov. Neviditeľná hranica ostáva vo výbere informácií, ktoré daná značka prináša. Sami by ste mi vedeli ukázať materiály, ktoré v ktoromkoľvek nebulvárnom médiu pôsobia prečudesne. Nie je tak? Postmoderná doba priniesla takzvané piatkové polievky závodných kuchýň nesúce názov „Čo týždeň dal“. Štýly a dizajn sa miešajú v pele-mele, ktorý akoby z oka vypadol americkým lacným seriálom. Na každom rohu nájdeme nejakú Xenu. Nie je to celkom vedľa, iba tak trochu. Presne ako veta v infografike. Nie je to kačica, iba trošku...
19. dec 2005 o 11:31
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 742x
Už aj SME púšťa kačice
Plynovod, ktorý sa ťahá 1200 kilometrov pod Baltickým morom je hlúposť, ktorú uverejnili na stránke sme v infografike. Poviete mi, že preklepy sa pri hektickej práci pritrafia a ja sám ich mám plné blogy. Máte pravdu, ale potom sa netvárme, že sme lepší ako sused, v tomto čase ešte sále nový. Hlavne, ak máme v článku informáciu v poriadku.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(11)