Agentúra JPP ponúkla bulváru ďalšiu z verzií neočakávaného úspechu spišskonovoveskej kapely Smola a Hrušky v známej súťaži Eurosong. Za úžasným odstúpením Desmodu a následným postupom kapely, ktorá má smolu iba v názve, údajne stojí východniarska lobby na čele so známym Marošom Kramárom. Slávna slovenská celebrita, vydávajúca sa za Bratislavčana, desaťročia podporuje v médiách umelcov z východného Slovenska. Práve on je príčinou úspechu Vila Rozborila v Markíze, skupiny Drišľak v STV alebo nasadenia moderátorky Jany Dibákovej v JOJ-ke. Konečne došlo na priamych rodinných príslušníkov, Maroš sa rozhodol presadiť svojho synovca z druhého kolena Jozefa Kramára, známeho v spišskonovoveských kruhoch ako Spoko. Práve jemu vybavil postup tvrdým atakom na desmod a náledným lobingom v STV. Z celej situácie vyplýva absolútne ovládnutie médií východoslovenskými lobbistami a následný úpadok stredoslovenskej a západoslovenskej populárnej hudby. Agentúra JPP (Jewellery Pressburg Press) všetky fámy jednoznačne podporila a potvrdila. Ďalšie informácie prinesieme v najbližších hodinách.
pozn.: Držíme palce, Spoko!