Príliš hlasná reklama. Riešenie

Rada na vyhodnotenie hlasitosti využila vlastnú metodiku. „Za referenčný rozsah bolo vybrané vysielanie približne päť minút pred reklamou, vysielanie reklamy a vysielanie približne päť minút po reklame," píše sa v článku Televízie sa s Radou hádajú, čo je už príliš hlasná reklama. Vždy ma prekvapujú riešenia, ktoré sa snažia o to, aby aj krava zostala celá aj vlk sa nažral. Nedá sa to jednoduchšie? Dá!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Navrhujem jednoduchú úpravu zákona, kde by sa zadefinovalo:

MAXIMÁLNA hlasitosť (najhlasnejšia časť reklamy) vloženej reklamy do programu musí byť nižšia o 5 dB ako priemer hlasitostí posledných 15 sekúnd pred vložením reklamy.

Alebo

MAXIMÁLNA hlasitosť (najhlasnejšia časť reklamy) vloženej reklamy do programu musí byť nižšia o 5 % ako priemer hlasitostí posledných 15 sekúnd pred vložením reklamy. (tolerancia plus/mínus 1%).

Aj vlk sa nažerie (reklama bude).
Aj ovca zostane celá (divák si podrieme).

Slavomír Repka

Slavomír Repka

Bloger 
  • Počet článkov:  593
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezaujíma ma, koľko stojí liter benzínu.Zaujíma ma, koľko zarábam ja.(kurňa, ten benzín je ale drahý)V roku 2005 (február) som na blogu SME začínal článkom PAŠTEKÁRIViac o mne a mojej práci nájdete na slavomir.skObývam krásnu časť zeme, nazývanú Slovensko. Bývam v dosahu hlavného mesta, ale aj hory a vodu mám blízko. Mimo rečou som východniar ;-), paštekár....Résumé môjho "NAJ" na blogu SME nájtete TU Zoznam autorových rubrík:  Moja profesiaZ pohľadu obchodníkaKonzultingCESTOVNÝ RUCHpostrehy z ciestosobný názorpohľadyAnalýzyAUTO - testNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Karol Galek

Karol Galek

115 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

315 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu