Konzulting

Mystery shopping, spätná väzba pre majiteľa

Slavomír Repka

Mystery shopping, spätná väzba pre majiteľa

Stretli ste sa už s mystery shopping-om, ktorému sa hovorí aj utajený nákup? Viete, že je to najjednoduchší spôsob, ako zistiť či má vaša firma dobre nastavené štandardy, resp. či ich vaši zamestnanci dodržiavajú.

  • 27. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 605x
  • 4
My odporúčame, Vy odporúčate, Oni odporúčajú

Slavomír Repka

My odporúčame, Vy odporúčate, Oni odporúčajú

Služby na Slovensku sú v stave podobnom celkovému stavu Slovenska. Nájde sa veľa kvalitných, ale aj veľmi veľa nekvalitných služieb a medzi tým niečo, čo sa nevymiká štandardom, ale ani ničím neupúta. Stránka, ktorú Vám chcem predstaviť (http://www.odporucame.eu) chce pochváliť kvalitné a nadštandardné služby, ale zároveň aj kritizovať to, čo nedosahuje štandard.

  • 18. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 258x
Čo všetko vieme pre Vás urobiť

Slavomír Repka

Čo všetko vieme pre Vás urobiť

Ak zamestnávate obchodníkov a hľadáte spôsob ako zvýšiť ich efektivitu a znížiť svoje náklady, sme pre Vás tá správna spoločnosť, PRE Consulting s.r.o.Päť a pol roka našej činnosti na trhu (niekoľko stoviek zákazníkov) a naše skúsenosti (tridsať rokov v aktívnom predaji) dávajú garanciu kvalitnej služby a pre Vás istotu efektívne investovaných peňazí s rýchlou návratnosťou.

  • 11. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 787x
Obchod a služby. Máme čo robiť. Úvod

Slavomír Repka

Obchod a služby. Máme čo robiť. Úvod

Kto chce v obchode niečo znamenať a mať najlepšieho zákazníka musí aktívne na tom pracovať. Mimo rečou, čo je (kto je) najlepší zákazník? Vedia to majitelia obchodov, prípadne ich šéfovia? Viete to vy?

  • 24. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 10
Zverejňovanie zmlúv, údajov o faktúrach a objednávkach

Slavomír Repka

Zverejňovanie zmlúv, údajov o faktúrach a objednávkach

V poslednej dobe som trocha prefiltroval údaje štátnych inštitúcii a musím povedať, že je v tom mierne povedané chaos. Je pravdou, že je to dnes lepšie ako v minulosti, ale k jednoduchosti to má veľmi ďaleko. Ešte stále je vidieť na veľa portáloch  záujem buď vyhľadávanie sťažiť na maximálnu možnú mieru, alebo zjednodušiť a zlacniť na viac ako maximálnu možnú mieru.Keďže som našiel aj zaujímavé a jednoduché zverejnenie povinných údajov podľa zákona č. 382/2011, rád by som vám ukázal, ako sa to dá zabezpečiť a zprehľadniť.

  • 13. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 152x
  • 3
Nažer sa ty sviňa, nech môžeme do budúcna dobre spolupracovať

Slavomír Repka

Nažer sa ty sviňa, nech môžeme do budúcna dobre spolupracovať

Existuje hromada spôsobov ako komunikovať, prípadne posielať (vysielať) komunikačné signály a posolstvá. Môžme byť diplomatom, poddrbaváčom, prípadne grondaľom.

  • 30. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 945x
  • 63
Piaty predvolebný prieskum

Slavomír Repka

Piaty predvolebný prieskum

Zaslaných dotazníkov: 1459Vrátených dotazníkov: 1313Vrátených a zle vyplnených dotazníkov (neplatných):35Celkový počet správne vyplnených dotazníkov 1278

  • 29. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 378x
  • 3
Prieskumy, čo ešte môžte očakávať do volieb

Slavomír Repka

Prieskumy, čo ešte môžte očakávať do volieb

Čo ešte môžte od nás očakávať do 10.3.2012Ďakujeme za prejavenú dôveru a zrealizované návštevy na našich stránkach, ktorých množstvo nás prekvapilo. Veríme, že je to z dôvodu relevantností našich čísel a Vášho záujmu o politiku.Ďakujeme aj médiám, ktoré podľa našich štatistík chodia k nám pravidelne, ale zatiaľ nemali (tú silu) potrebu mediálne ukázať verejnosti tieto naše čísla. (som presvedčený, že to platilo do dnešnej doby a je to už minulosťou).

  • 27. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 216x
  • 0
Predvolebný prieskum (11.2. - 13.2.2012)

Slavomír Repka

Predvolebný prieskum (11.2. - 13.2.2012)

Časové rozpätie konania prieskumu: 11. Február 2012 - 13. Február 2012 Prvá otázka: Zúčastnili by ste sa volieb do NR SR, ak by sa konali tento víkend? Možné odpovede: a.) Zúčastnil  b.) Nezúčastnil Druhá otázka: (Odpovedajú IBA tí, ktorí na prvú otázku odpovedali „zúčastnil")Ktorej politickej strane by ste pridelili svoj hlas? (Iba jedna možnosť)

  • 15. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 730x
  • 0
Rebríček strán-Predvolebný prieskum (20.1.-22.1.2012)

Slavomír Repka

Rebríček strán-Predvolebný prieskum (20.1.-22.1.2012)

Prinášame Vám výsledky nášho druhého predvolebného prieskumu zrealizovaného minulý víkend. Nastali určité posuny oboma smermi, ktoré kopírujú zatiaľ neprebiehajúcu kampaň.

  • 25. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 1
Predvolebný prieskum (20.1.-22.1.2012)

Slavomír Repka

Predvolebný prieskum (20.1.-22.1.2012)

V prieskumoch často kladieme otázky, ktoré nám môžu ukázať budúci smer. Málokedy sa v prieskumoch kladú otázky, ktoré nás zaujímajú, ale odpoveď sa nám nemusí páčiť. Jednu takú sme položili. Naša kacírska otázka: Dokázali by ste si predstaviť vládu SMERU a niektorej z pravicových strán?

  • 23. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 842x
  • 7
Trojkráľový prieskum, predvolebný

Slavomír Repka

Trojkráľový prieskum, predvolebný

Strohé čísla, ktoré nehovoria kto zloží vládu, ale ukazuje, že volič je ten najpodstatnejší. Volič bude v konečnom dôsledku ten, kto môže rozhodnúť a volič bude zodpovedný za to ako rozhodol.

  • 11. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 4
Fico by mal polovicu parlamentu. Ozaj?

Slavomír Repka

Fico by mal polovicu parlamentu. Ozaj?

Čo hovoria predvolebné prieskumy a čo hovoria média na základe čísiel z týchto predvolebných prieskumov.Zhodujú sa informácie, alebo sa podsúva niečo, čo v prieskume nie je?

  • 10. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 870x
  • 12
1000. 500. 800. 750. Dohodnuté!

Slavomír Repka

1000. 500. 800. 750. Dohodnuté!

Pripomína Vám to niečo? Vyjednávanie v kocke, alebo popísanie princípu vyjednávania. Prečo sa lekári nedohodli s vládou? Lebo nepočúvali čo vláda hovorí. Pardón. Opravím sa. Lebo si do čela zvolili odborára a nie vyjednávača. Nech sa na mňa odborári nehnevajú, ale vyjednávanie nie je o najímaní si marketingovej agentúry, pretože markeťáci používajú úplne iné pravidlá ako vyjednávači.

  • 29. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 126x
  • 56
Ako funguje marketing v oblasti školení

Slavomír Repka

Ako funguje marketing v oblasti školení

Dobre. Dobre preto, lebo prináša úspech v podobe príjmov a k tomu bol vytvorený marketing ako taký. Ak niečo funguje dobre znamená to, že to funguje obojstranne dobre. Ak funguje dobre marketing, nemusí to znamenať obojstrannú výhodu. Prečo? Lebo marketing funguje podľa pravidla, kto marketing financuje, ten zarába.

  • 2. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 543x
  • 4
Sedliacky rozum vs. expert s kufríkom

Slavomír Repka

Sedliacky rozum vs. expert s kufríkom

Rozhodnutia v malej firme vznikajú väčšinou na základe osobných skúsenosti, zdravej drzosti a odvahy urobiť krok do neznáma. Šikovný ľudia so zdravým sebavedomím, kúskom povestného šťastia a dobrým nápadom sa časom dostanú do kategórie väčšej firmy, kde už na dlhodobé rozhodovanie vyššie menované skúsenosti nestačia.

  • 27. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 790x
  • 15
Nemám čas, nestíham. Najväčšie klamstvo dnešnej doby

Slavomír Repka

Nemám čas, nestíham. Najväčšie klamstvo dnešnej doby

Tento článok je venovaný tým 90 %-ám ľudí, ktorí neustále ako mantru opakujú, nemám čas, nestíham. Viem si prestaviť malé množstvo ľudí, ktorí ozaj nemajú čas a nestíhajú, ale tento stav je pre nich dočasný a krátkodobý. Veľa ľudí týmto článkom aj nahnevám.

  • 26. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 882x
  • 34
Príprava na krízu. Čo sa dá urobiť teraz

Slavomír Repka

Príprava na krízu. Čo sa dá urobiť teraz

Každý dobrý záhradkár vie, že pred zimou, je potrebné záhradku pripraviť a zazimovať. Každý dobrý vodič vie, že pred zimou je potrebné skontrolovať stav niektorých súčiastok, doliať zimné kvapaliny, vymeniť pneumatiky. Všetci vieme, že sa blíži obdobie, ktoré nebude veľmi príjemné a určite zhorší (alebo sťaží) podnikateľské prostredie. Bude asi nutné znižovať náklady, obmedziť investície, eliminovať prestoje a hromadu iných vecí bude treba upraviť, aby firma prežila v zdraví aj tento nápor. Ale vieme ako sa správa v tomto období každý dobrý majiteľ, alebo riaditeľ firmy?

  • 25. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 046x
  • 34
Skryť Zatvoriť reklamu