Pred mesiacom vybral sa náš úžasný Matúško na fóórmulu jennnu. Ukázal tým zároveň svoju dvojjedinosť (k božskej trojjedinosti mu teda chýba už len krok), a síce že bol zároveň tam, ale zároveň aj tu doma, so svojimi deťúšikmi.
Keď ho ľudia prekukli, že nesedí doma fpapučkách, vynorili sa akési zdôvodnenia, že čo tam vlastne išiel robiť. Vraj si nešiel len užívať (po gride sa medzi slaaaavnymi formulármi prechádzať, s celebritami si ruky potriasať, a pod.), ale vraj bol aj pracovať.
Údajne by mohol pomôcť s chránením pretekárov pred kyber-šikanou
(keďže je to bývalý profesionálny diskutérsky trotl, tak do témy určite veľmi dobre vidí .. jeho nedávne hejtovanie voči študákom z bratislavského gympla je tiež z podobného súdka .. a aj uzemnenie skupiny policajtov spred štrnástich mesiacov má tiež znaky šikany ... čiže, išlo by sa podľa vzoru „Najlepším vartášom je predsa bývalý(?) zlodej“),
no a nejaké hlasy šepotali aj o Slovakiaringu (možno loboval za pritiahnutie nejakých pretekov na tunajší okruh).
Tí, čo seno nepapajú, vyžňúrali, že skutočnejším dôvodom cesty mohla byť skôr stretávka so zástupcami slovenskej a českej zmrdygarchie .. zrejme aby Maťkovi mohli osobne odovzdať noty, že čo treba v ďalšom období urobiť, aby boli veľkopáni a veľkodámy (a hlavne ich peňaženky) čoraz spokojnejšie.
No ...
napriek všetkému vymenovanému, si myslím, že pre FIJU (pekne som tých motoristov vyskloňoval, všakže :D ) alebo pre F1 budem užitočnejším ja. Určite to bude v parametri, že ako veľa (t.j. že budem užitočný viac), a teoreticky aj v parametri kedy (t.j. skôr než on).
Detaily ponecháme bokom ... ale, keď/ak sa tá moja vec dostane do používania, úžitok z nej bude merateľný
- jednak v kešoch (pretekárske týmy ušetria vďaka nej jednotky až desiatky miliónov peňazí ročne),
- a aj v zdraví (každoročne to odvráti niekoľko ťažkých a desiatky ľahších zranení a z času na čas aj zachráni život).
Pôjde totiž o vec, odvracajúcu alebo zmierňujúcu istú časť pretekárskych nehôd.
Keby motyky vystrelili a na stole by odrazu ležalo potrebné kešivo (desaťtisíce peňazí pre fázy prvé .. a potom niekoľko stotisícov pre definitívnu finalizáciu toho technického vývoja), tak by dobre viditeľný medzivýsledok (viditeľný zatiaľ len budúcemu odberateľovi, nie širokej verejnosti) mohol byť zhruba o rok .. a nasadenie prvej verzie do praxe povedzme že začiatkom sezóny '27,
motyky však obvykle nestrieľajú (a brzdou býva nielen absencia peňazí, ale aj problémy iných druhov), takže v reáli to bude o niečo neskôr.
Rovnako by sa mohlo stať aj to, že k významnému oddialeniu môjho dobrého výsledku (v tomto virtuálnom súboji JR vs MŠE, že kto spraví niečo užitočné pre motoršport) by mohol prispieť aj samotný ‚protihráč‘ - a síce keby proti mne poštval poľicéjskije, aby ma nejakými spôsobmi buzerovali, podobne ako šikanujú napríklad čurillovcov. Vtedy by to prácu na tej veci znateľne spomalilo.
Že „Prečo by to robil?? Veď ťa ani nepozná“ ? Nuž, preto, že som ho (a ešte pána podržtašku) pred časom verejne udal, že napomohli ukradnutiu 26 mega peňez (viac o prípade čítaj tu). Od toho momentu (a hlavne od času, keď sa o niekoľko týždňov neskôr dostali obaja do vysokých štátnych funkcií) to beriem tak, že nikdy neviem, kedy tá odozva („spätný ráz“) príde a ako bude vyzerať ... atď atď
. . .
článok je zatiaľ Nie Celkom Dokončený.
Keď ho dokončím, jeho výslednú podobu vyvesím ‚u seba‘ a sem dám link naň
(je to súčasťou postupného presúvania svojej spisby mimo tento blog
a je to reakciou na to, ako sa Smečko zachovalo k spomenutej investigatíve - nijako ju nepodporilo a, práve naopak, mňa zhodilo do najspodnejšej kategórie blogerov)
dúfam však, že i v tejto nefinálnej podobe priniesol nejaké zaujímavé informácie
.
.