Ale občania nenechali dlho na seba čakať. Písali mi, že kandidáti na prezidenta porušili zákon o spôsobe voľby prezidenta SR. Neviem, či občania oslovili aj ďalších poslancov. Možno. Poslancov, právnikov, je tu dosť. Napríklad Laššáková, Zmajkovičová, Vitteková, Procházka, Susko, Lipšic, Madej, Gál,....mali by konať, alebo, že by nevedeli, čo je ich povinnosť? Ale akosi sa nič nedialo...
Preto som dňa 31. marca 2014 poslancov NR SR písomne oslovila s návrhom na Ústavný súd SR na vyhlásenie neplatnosti volieb prezidenta, konajúce sa v roku 2014, s návrhom Ústavnému súdu SR vydať uznesenie o zrušenej voľbe prezidenta SR v marci 2014 pre:
a) porušenie § 15 ods. 1 zákona č. 46/1999 Z.z. o spôsobe voľby prezidenta Slovenskej republiky, v znení zákona č. 515/2003 Z. z., zákona č. 167/2008 Z.z., zákona č. 445/2008 Z.z., a zákona č. 204/2011 Z.z. kandidátom Andrejom Kiskom tým, že nedodržal 15 dní pred začiatkom voľby a umiestnil veľkoplošné nosiče v prospech svojej voľby pred časovým limitom,
b) pre porušenie § 15 ods. 1 zákona č. 46/1999 Z.z. o spôsobe voľby prezidenta Slovenskej republiky, v znení zákona č. 515/2003 Z.z., zákona č. 167/2008 Z.z., zákona č. 445/2008 Z. z. a zákona č. 204/2011 Z.z. kandidátom Róbertom Ficom tým, že nedodržal 15 dní pred začiatkom voľby a negoval informácie presakujúce z politickej strany SMER SD do médií, čím vyvolal nedovolený záujem o svoju osobu ako predsedu vlády kandidujúceho na post prezidenta republiky, o svojej kandidatúre prostredníctvom rozhlasového a televízneho vysielania podával informácie udržiavajúce občanov v napätí, čím priamo ovplyvňoval vedomie občanov v prospech svojej voľby, a tým došlo u obidvoch kandidátov na prezidenta k porušeniu § 15 ods. 2 uvedeného zákona č. 46/1999 Z. z., „vedenie kampane mimo času určeného v odseku 1 je zakázané“.
c) Defekty zákonných predpisov umožňujú voličom voliť trikrát na troch rôznych miestach s použitím troch rôznych dokladov: Prvý krát s identifikačnou kartou, tzv. občiansky preukaz; druhý krát s jedným legálne držaným pasom; tretí krát s druhým legálne držaným pasom. Pre zneužitie medzery vo volebnom zákone je trestne stíhaný najmenej jeden občan SR, preto nemožno voľby prvého kola prezidentských volieb uznať za legálne, ani za právoplatné.
d) Slovenskí občania žijúci v zahraničí v dobe prezidentských volieb boli diskriminovaní, nebolo im umožnené voliť ani na slovenských veľvyslanectvách v krajinách kde pracujú alebo dlhšiu dobu bývajú. Uvedená diskriminácia slovenských občanov je zakotvená vo volebnom zákone čím sa porušujú ústavné práva našich občanov.
Podľa môjho návrhu je potrebné začať konanie o súlade zákonných predpisov na voľbu prezidenta s ústavnými právami zaručenými ústavou v zmysle voliteľnosti občanmi v zahraničí a v zmysle iba jedného volebného hlasu pre každého občana.
Znovu sa mi potvrdilo, že pokiaľ nebudú poslanci skutočnými odborníkmi, pričom budú uplatniteľné všetky sankcie v prípade porušenia zákonov a spôsobenia škôd štátu (teda všetkým občanom) … tak je všetko, vrátane slušného života pre všetkých, len ilúziou. A realitou bude i naďalej kolotoč vagabundov pri moci.