"Ak zvládneš dať krúžok aj pod vplyvom Toluénu, tak získaš IPhone SE! Aj takéto "perličky" sprevádzali voľby do Europarlamentu 2019...
Progresívne Slovensko (PS)
Hneď na úvod sa opýtam, kto stojí za neuveriteľným rozpočtom tejto politickej strany? V prezidentských voľbách rekordný rozpočet a v Eurovoľbách nevieme pre istotu nič. Voliči pozerajú na Smer, SNS, Most, Sme Rodina ale neznáma a záhadne úspešná strana ich netrápi...Nemyslím si že je toto zrovna cesta k lepšiemu Slovensku.
Neuveriteľná reklama na voľby do EP priniesla nárast účasti o 9.69%
Slovákov posledné 2 týždne doslova bombardovali reklamy na voľby do EP. Človek mal občas pocit že jediné čo existuje sú Majstrovstvá sveta v hokeji a voľby do Europarlamentu. Brussel chcel docieliť aby ľudia "vyjadrili" svoj názor. Na druhej strane ich ten skutočne netrápi, vid migrácia...Motivácia voličov asi ostala skôr pozerať súboje o bronz či zlato.
Štatistiky, bullšity a bezvýznamné analýzy...
Zlaté pravidlo: Cez MS v hokeji má Slovensko 5 miliónov trénerov, počas volieb je zas každý politológ.
"Voľby ukázali že Smer-SD padá" Naozaj? Prečo potom mala štetuľka Beňová s prehľadom najviac voličov napriek tomu že sa škerila jak mátoha na billboarde s Ficom ktorý "ťahá" Smer dole?
"Ak by sa volilo takto do NRSR tak by prišla zmena" Skutočne úžasná výpovedná lehota zo strany TA3.
Čo naozaj ukázali tieto voľby?
Ľudia na Slovensku Brusselu veria čoraz menej, napriek masívnej kampani prišlo málo voličov v porovnaní s inými štátmi. Taktiež by bolo hodnotnejšie a zaujímavejšie zistiť čo vlastne čakajú voliči od nových členov EP. Človek má dnes skôr pocit že Alfa a Omega pre voličov bolo pre-voliť stranu a nie program či záujmy Slovenska.
Iné štáty
V Nórsku napríklad každý kandidát prezentoval 10 cieľov svojej práce v prípade zvolenia. Vo Fínsku mali možnosť ľudia stretnúť kandidátov a pýtať sa ich na káve otázky ohľadom ich práce. Politika vo vyspelých štátoch vykazuje dôveru a možnosť spoznať kandidáta. Na Slovensku posledné roky prevláda skôr to že kto má aký rozpočet na marketing či Facebook. Opäť nechám na Vás či je to dobré alebo zlé.