Nie, nejdem to už dnes rozoberať, lebo to nebol účel článku, riešiť daný problém. Upomienku za nedoručenú faktúru sme nezaplatili a mail. adresu pracovník "ružových" prisľúbil nastaviť až po úhrade nedoručenej faktúry. Bolo na mne ako si zabezpečím odpis faktúry a taká ľavá zas nie som :)
Chcela som len poukázať, aby si ľudia dávali pozor, nakoľko medzi nami žijú aj dôchodcovia, robotníci matky na materskej, študenti, a nie všetci sú geniálni alebo vyštudovaní právnici. Viacerí z vás podpisovali podobné dodatky k zmluve a chcela by som vidieť ako všetci čítajú tie štvrostranové texty drobnými písmenami. Skúste sa u tohoto operátora postaviť do rady s voľbou "reklamácie" a o min. hodinu "relaxu" máte postarané. Sťažností na túto tému tam stále pribúda.
Dnes bol partner operátora, ktorý odmieta vydať zmluvu...zajtra to bude zdravotná poisťovňa, ktorá bude od dôchodcu vymáhať po 14 rokoch nedoplatok ...o mesiac to bude dodávateľ, u ktorého si objednáte inzerciu na tri vydania, ale on vám zašle faktúru aj na štvrté aj piate vydanie. Veď čo ak si to náhodou nevšimnete a zaplatíte!?? Verím, že takých príkladov, kde sa ľudia snažia oklamať ľudí je dosť. Prečo musíme byť stále vstrehu a všetko kontrolovať??
Môžete byť ostražití 24h denne a 7 dní v týždni, ale verte, že postačí chviľka nepozornosti možno na práve maturujúce dieťa, či chorého rodinného príslušníka a urobíte chybu. Sme ľudia, omylní a nie sme stroje. Niekto sa učí na vlastných chybách, niekto sa môže na cudzích.
Najskôr pochop, potom súď ...ak máš právo súdiť.