Tuzing je opačný tuning. Majiteľ takéhoto auta si zvyčajne myslí, že vlastní výborné auto, ale tá kosačka, ktorá väčšinou vznikne sa niekedy ani nedá označiť ako auto. Ak sa takéto auto považuje za tuningové a jeho majiteľ za tunera, nedivím sa že všetci vodiči na nich nadávajú. Jemu totiž nestačí, že si polepil svoje auto nálepkami z pumpy, on s ním ešte aj jazdí „športovým“ štýlom. A väčšinou jeho schopnosti dosť zaostávajú za tým, čo by potreboval na takúto jazdu. Potom to obyčajne zapikuje do nejakého stromu, či stĺpu, v horšom prípade do iného auta. A to už je problém.
Nedá mi nespomenúť aj podobný typ vodiča, ktorý sa síce neráta medzi tunerov ani tuzerov, ale medzi typ vodiča, ktorý sa nazýva „testosterón“. Aj u títo vodiči sa delia na dve kategórie: tá prvá, to sú jednoducho ľudia, ktorý jazdia neprimerane schopnostiam svojho auta. Druhým typom „testosteróna“ je ten, ktorý má kvalitné auto a podľa toho aj tak jazdí. U tohto typu je to však presne naopak, schopnosti jazdca zaostávajú za schopnosťami auta. A tak to potom aj vyzerá.
Ďalším typom je vodič boss. Nemá ďaleko od testosteróna. Jeho autom je väčšinou nejaké to SUV (nič proti SUV). Jeho typickým prejavom je to, že príde na benzínku, auto umyje a naleští (pritom patrične dáva najavo „ja mám takú super naleštenú káru, klaňajte sa mi“). Potom podíde k vysávačom (protismerom), otvorí všetky dvere a pustí naplno nejakú hudbu, najlepšie nejaký rap, kde sa na všetko nadáva, tak aby to počuli všetci.
Neviem, či si niektorý z týchto vodičov raz prečíta tento článok, ale keby náhodou, porozmýšľajte nad sebou. Zistíte, že to nikomu to neprospieva. Ani vám.
Tak, napísal som čo som chcel. Prosím, kritika na scénu!