
Témou piatej časti Drž hubu! talkshow je: Ako využiť informácie
Všetci vieme, že informácia je akýmsi prechodom zo stavu neviem do stavu viem. Negatívom však je, že práve informácia nás môže vytrhnúť z pocitu „blaženosti,...“ do krutej reality.
Murphy povedal, že informácia je podobná žene, teda kým je nová, každého vzrušuje. Keď je stará, neštekne po nej ani pes.
Najčastejším zdrojom informácií je človek menom „Miestna Klebetnica.“ To je aj dôsledok toho, prečo sa najčastejšou informáciou stáva klebeta, ktorú šíri „agent NI (nosič informácií), ktorým sa môže stať ktokoľvek. Štatistiky dokazujú, že najviac agentov sa nachádza na dedinách, dávajte si však pozor, sú prezlečení za staré babičky s milým úsmevom. Teraz som si spomenul na trilógiu Slunce, seno,...
O tom, že nie je informácia ako informácia, sme sa aspoň raz v živote presvedčili. Každá informácia je zaradená do istej kategórie akými sú napríklad klebeta, nápad, novina, sľub,...V takej či onakej podobe, v každom prípade sa v dnešnej dobe na človeka valia informácie. Získať však niektoré nie je vôbec jednoduché, ale aj opak býva pravdou.
A na záver moja rada znie: Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej stane sa nachádzate.