Pojišťovnictví jako obor stojí před změnami v oblastech klimatických změn, kybernetických rizik, enviromentálních výzev. Z pohledu spotřebitele je důležité uvědomit si, jak velkou roli hrají emoce. Proto by možná budoucnost měla vypadat také tak, že základní výběr a porovnání proběhnou automaticky a riziko chyby v důsledku emocí se zminimalizuje.
❧ Obsah:
01:17 - Vízia: Poistenie ako produkt – kam by sa mohlo v budúcnosti vyvíjať? Čo bude nové?
05:31 - Sú veci, ktoré sa dnes nepoisťujú, ale mohli alebo mali by sa? Alebo je problém ich poistiť?
15:56 - Aké očakávate zmeny poistných potrieb a nákupného správania ľudí?
21:31 - Ktoré produkty sú dinosaury odsúdené na vyhynutie?
26:38 - Čo sa týka životného poistenia, bude niekedy také jednoduché, ako je napríklad dnes cestovne poistenie/PZP? Aby sa poisťovňa vedela pripojiť napríklad na e-health a vedela presne vyhodnotiť rizikovosť klienta?
37:15 - Budú sa pri poistení motorových vozidiel využívať aj telematické služby?
41:34 - Autonómne autá. Aká to bude výzva pre poisťovne?
48:05 - Bude v budúcnosti existovať poistenie "na všetko"?
49:45 - Aká je budúcnosť likvidácie poistných udalostí?
50:33 - Pripravujú sa poisťovne na demografické trendy, napríklad starnutie populácie?
54:34 - Kde hľadáte inšpiráciu?
56:48 - Je poistný trh na Slovensku odlišný od poistného trhu v iných krajinách?