Najprv sme išli do predajne, kde sme na otázku „Ako Vám môžem pomôcť“ reagovali slovami, že chceme reklamovať tovar zakúpený v ich predajni. Predávač nám povedal, že to nie je žiadny problém, nech ho donesieme do predajne. Na otázku či máme krabicu som odpovedal, že nie, že to zákon o reklamáciách nepožaduje nakoľko som to kdesi v televízii počul. Predavač mi odpovedal, že síce máme pravdu, ale že sa pri transporte môže poškriabať a že za to potom on ani vodič nebude zodpovedať. Nakoľko krabicu kdesi doma máme som mu povedal, že pre ňu teda skočím a donesiem a medzitým nám vyplnia papiere potrebné na realizovanie reklamácie. No spýtali sme sa, koľko potrvá vybavenie reklamácie pohotovo odpovedal že mesiac. No na to sme reagovali spolu s otcom zhodne prečo až tak dlho, tak sme sa dozvedeli, že to tak je zo zákona. Chcel by som to zhrnúť asi takto, jedna časť zákona, predavačovi vyhovovala tak sa mu budeme musieť prispôsobiť a časť zákona ktorá je na strane spotrebiteľa a to, že krabicu mať nemusím, asi neplatí a bohužiaľ aj tomu sa budeme musieť prispôsobiť. A to, že vodič za prevoz nezodpovedá s tým sa tiež stotožniť nemôžem, nakoľko prax býva iná, alebo u nás to vari neplatí?
20. okt 2006 o 11:39
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 846x
Reklamácia
Práve som sa vrátil z obchodu s elektronikou, v ktorej som bol so svojim otcom vybaviť reklamáciu na televízor.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(21)