Valentín
Sviatok zaľúbených mi nevadí. Nevadia mi ani zaľúbené páry, ktoré si v tento deň vyznávajú lásku. Dokonca mi ani nevadí, že veľké fabriky na tulipány si v tento deň namastia vrecká. A aj pri zaľúbených statusoch na Facebooku len scrollujem ďalej. A potom narazím na post od niekoho nezadaného.

Pomaly to vyzerá ako súťaž v tom, kto je zúfalejší v hľadaní lásky. Byť sám na Valentína je rovnako zlé, ako byť sám po celý zvyšok roka. Tak prosím verejne nefňukajte v deň, kedy to nikoho nezaujíma. Začnite cvičiť! Verte si! Zatlačte svoj smútok hlboko do seba a pustite ho von len pri sledovaní Žien rodu Gilmorovcov! Jednoducho, buďte ako ja!
Existuje zubná pasta špeciálne pre mužov
Som sa pozeral na telku a zrazu reklama.
Keď mi poviete, že zubná pasta je špeciálne vyvinutá pre mužov, tak mi dajte aj nejaké dôvody. Chutí ako mužná slanina? Dá sa použiť na zakrytie škrabanca na mužnom aute? Má špeciálne molekuly, ktoré zabránia pachu z pitia mužného piva? Je šetrná, keď si ňou pobrindám mužnú bradu pri hraní mužných videohier pričom mi mužná kráska robí dobre svojimi mužnými ústami?
Povedzme si pravdu. Najväčšia inovácia vo výrobe zubnej pasty bola to, keď tam začali pridávať fluór. Všetky tie rôznofarebné pruhy, mikrogranule a pozitívne nabité zlaté ionty sú len vecou marketingu. A chlapci z marketingu v Signale si uvedomili, že Signal White Now má síce dobré čísla u žien, ale u mužov sa im nedarí. Veď sa na to pozrite. S touto pastou by si umýval zuby len chlap, ktorý hral aspoň v dvoch muzikáloch.

Chlapci teda vytiahli osvedčený trik. Špeciálna mužská verzia. To znamená, že rovnaký produkt dáte do čierneho obalu a urobíte reklamu so sexi sexicami (viď. Coca Cola Zero). Ale uznávam, do jednej z pást dali intenzívnu chuť eukalyptu, namiesto jemnej chuti eukalyptu. Lebo my chlapi sme takí drsní, že to berieme ako výzvu. KUPIM SI TU PASTU ABY SOM TYM SLABOCHOM UKAZAL KTO JE TU CHLAP!!!!!!
Ale najviac ma štve, že táto taktika asi funguje. Inak by neboli ružové pištole, žiletky a kalkulačky. A ešte ma štve to, že tá pasta s príchuťou slaniny naozaj existuje.
Spoločne proti vlajkám
Blížia sa voľby. Ak máte zmätok v roztrieštenej slovenskej pravici, tak slovenská politická alternatíva vás už zarazí úplne. Existuje množstvo priamodemokratických, alternatívnych a vzdorovito moderných strán, ktoré by chceli zopakovať Matovičov úspech. Ale nemajú regionálne noviny, v ktorých by si mohli tlačiť svoje rozhorčené facebookové statusy.
Tri takéto strany si povedali, že samostatne neprekonajú hranicu 5%. A tak sa rozhodli sformovať koalíciu a do parlamentu sa nedostanú, pretože neprekonajú 7%. Škodu teda nespravia a nie je dôvod sa nimi zaoberať.

Koalícia Spoločne za Slovensko ma zaujala hlavne svojim logom. Proste tam kydneme tri logá, hore dáme logo spoločné. Typ písma dáme taký menej vážny, aby sa vedelo, že máme aj zmysel pre humor. A v slove "sa" sa bude meniť farba, čo môže symbolizovať niečo hlboké o Slovensku, len ešte neviem čo. Ale aspoň ušetria na farbe, lebo nevyfarbili slovenský znak.
No a predsedov synovec, ktorý v kuse ťuká do toho počítača a aj toten fotošot má nainštalovaný, sa skutočne pochlapil. Na ich stránke sa dajú vidieť naozajstné klenoty, ktoré by nevymyslela ani putinovská mládež v Rusku.

A potom si povedali, že zničia aj jednu z mojich obľúbených vecí. Vlajky. Existujú isté neoficiálne pravidlá, ktoré by sa pri návrhu vlajky mali dodržiavať. Napríklad také nápisy by na vlajkách nemali byť vôbec. Lebo na vlajku sa dá pozrieť aj z druhej strany a potom je ten nápis nanič. To, že použili dva rozdielne fonty a niekoľko rôznych farieb je už len čerešnička na torte.

Vlajka by mala byť dobre rozoznateľná z väčšej vzdialenosti. A preto by ste si na vlajku nemali trepnúť svoje odporné logo, ktoré sa skladá zo štyroch menších odporných log. Hlavne v prípade, že už tam jedno logo máte.
A úplne základná vec je, že pri vlajkách sa nepoužíva tieňovanie. Vlajky sa robia z kusov látky, ktorá sa zošíva. Tisíc kusov látky v 200 rôznych odtieňoch červenej by bolo riadne náročné puzzle. Skoro ako strúhanka z toho bradatého vtipu. A samozrejme, že teraz sa dá na textil vytlačiť všeličo. Tú vlajku majú dokonca aj v centrále (akcia vo videu zhruba 10:50). Ale pri vlajkách platí, že menej je viac.
Ale aby som len nepindal, rozhodol som sa navrhnúť pre SzS novú vlajku. Využíva typickú slovenskú diakritiku a farebnosť, je jednoduchá a reprezentuje smer, ktorou sa táto strana snaží uberať. 4000 eur poprosím na účet.
