Pozdrav do call centra spoločnosti

Spravila som chybu. Stratila som plynovú SIPO poukážku. Poctivá som zavolala do call centra a priznala som sa, veď čo už narobíme, stávajú sa aj také veci, no nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dostala som informáciu o variabilných symboloch ( platila som totiž 2 platby), upozornili ma, že mám platiť až neskôr, kvôli platbe, aby sa nevrátila, keďže to pošta zaregistrováva neskôr. Všetko som splnila, všetko malo byť OK. Aspoň som si myslela, kým mi neprišla SMS o nedoplatku. Čo teraz, pomyslela som si a rýchlo som skontrolovala účet cez internetbanking. Všetko tam bolo v poriadku, aspoň som si myslela. Zavolala som teda priamo dodávateľovi. Bolo mi oznámené, že som si pravdepodobne nedopatrením vymenila variabilné symboly a tam kde malo prísť menej prišlo viac a tam kde viac prišlo menej a to akože treba doplatiť ale rýchlo, pretože ma vypnú...

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A pýtam sa, kde sú tie zvyšné peniažky, ktoré tam ale evidentne dorazili. Pani mi oznámila, že ona nevie, ale mám poslať faxom doklad o zaplatení. Super, pošlem doklad peniaze sa nájdu a vrátia mi ich, nie?

Následne som zavolala oznámila som im, že som poslala fax nech mi nájdu peniažky. Pani som oznámila aká som hlúpa a roztržitá, keďže som si vymenila tie VS-ká a čakala som kým mi pohľadá moje peniažky. Kam sa asi mohli stratiť??? Po asi 10 minútach ich akože našla na nejakých neidentifikovateľných platbách a prisľúbila, že mi ich pošlú naspäť na účet, z ktorého som ich omylom poslala.

Omyl.

Po týždni som sa išla informovať. Na rozdiel od iných telefonátov sa mi tento krát ozval pán. Ale to ol asi jediný rozdiel .Zase som mu len vysvetlila svoju chybu, aká som hlúpa a roztržitá a čo mám za problém. Už si to pomaly začnem o sebe aj myslieť , keď to toľkokrát opakujem . Pán bol taký láskavý a pozrel sa na môj problém z blízka. Ja predsa musím napísať mail, keďže peniaze chcem poslať na účet odkiaľ boli poslané. Aha, tak mail. OK pošlem v pohodičke, formou žiadosti, napíšem kam mi ich majú poslať a bude to.

Skryť Vypnúť reklamu

Omyl.

Po pár dňoch som tam volala zas. Som otrava, je mi to jasné.

Chcela som vedieť, čo sa deje. Dozvedela som sa, že im prichádza asi 500 mailov denne a že sa spracúvajú momentálne dátumy asi týždeň pred termínom, ako som ja poslala ten svoj. Fajn. Ale ja sa nevzdám....

Stále čakám a čakám. Pritom to bolo také jednoduché. Mail už mohol byť poslaný, kedy som to vedela. A mimochodom ,kedy som bola vedela tak sa nepomýlim. A je po probléme.

Keď som mala zaplatiť ja, vyhrážali sa mi vypnutím. Čím sa im mám vyhrážať ja? Ha?

Stana Sládečeková

Stana Sládečeková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrá nálada nevyrieši všetkyproblémy ale naštve toľko ľudí,že stojí zato si ju udržať. Zoznam autorových rubrík:  O všeličomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

2 články
Róbert Ďurec

Róbert Ďurec

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

4 články
Skryť Zatvoriť reklamu