Po mesiaci nosenia prestali fungovať jedny z hodiniek. Úspešne sme ich reklamovali. I napriek snahe slečny predavačky presvedčiť nás, že chyba bude v baterke.
Po oprave fungovali hodinky ďalší mesiac a opäť zastali. Tentokrát oboje. K poruche sa pridružila ešte aj olúpaná farba jedného z remienkov.
Vyzbrojená reklamačným zápisom z prvej reklamácie som sa vybrala do predajne. Predložila som všetky doklady a čakala, čo mi slečna povie. Navrhla opätovnú opravu s komentárom, že pri tretej oprave si môžem žiadať peniaze späť . Skúsila som argumentovať tým, že ako zákazník mám zo zákona nárok žiadať peniaze späť.
Dievčina sa na sekundu zamyslela, pozrela na mňa s údivom a odvetila:
“Aj ja tu mám mať podľa Zákonníka práce stoličku a nemám ju!”
Takto silnému argumentu sa nedalo odporovať. Po tomto rozšírení mojich obzorov odovzdávam hodinky dobrovoľne na opätovnú opravu.
Odchádzam s nádejou, že do 30 dní sa mi podľa zákona vyjadria k mojej reklamácii. A možno by pomohlo, keby som slečne priniesla stoličku, na ktorú má zo zákona nárok.