Sedím v predajni T-mobilu v auparku a žiadam pracovníčku o odstúpenie zmluvy. Urobila som mega chybu keď som v apríli minulého roka podpísala zmluvu na sim kartu s podomovým dílerom. Vraj mesačne len 10 euro a 120 minút voľné. Realita bola iná. Díler klamal, že od zmluvy môžem kedykoľvek odstúpiť bez akéhokoľvek poplatku. Moja vina. Pracovníčka mi teraz tvrdí, že pokuta činí 34 euro a výpovedná lehota je jeden mesiac, či si to nechcem rozmyslieť. Veruže nechcem. Podpísala som odstúpenie od zmluvy. Na druhý deň ráno mám sms od T- Mobilu, volajte na naše číslo ohľadne odstúpeniu od zmluvy. Tak volám, po otázke či si to nechcem rozmyslieť sa pýtam operátora na výšku poplatku. Vraj 47 Eur. Na môj protest, že včera to bolo ešte 34 eur, odpoveď bola, vraj nech napíšem sťažnosť. Tak zaplatím. Veď za chyby sa platí, a ja som urobila jednu veľkú chybu, že som do svojho domu pustila niekoho, kto pre teba pracoval. Ale poučila som sa.
Ak vám nabudúce povie niečo pracovník v značkovej predajni T -Mobilu neverte mu, možno vám klame tak ako klamali mne. Alebo je len nekompetentným pracovníkom, ktorý tára nezmysly. Tak či onak, nekorektné informácie budú na vašu škodu.