Vraj celebrita v reklame je super funkčná vec. Najmä ak je to Madonna. Na úvod reklama na Pepsi - ukážka z prehistórie reklamy: Odevné značky ju využívajú dosť neinvenčne. Iba tam je. Madonna a Missy Elliot pre Gap:

Ďalšia tuctovka pre H&M:

Pre Versace:


Neviem o čo presne v reklamách na Ariake ide, ale TV spoty sú dosť psychi:

Iná japonská halucinácia:
O niečo lepšie je to v krátkom filme pre BMW. Autori neváhali trochu odlahčiť hviezdny pátos, ktorý využívajú iné značky. O niečom svedčí aj meno režiséra - Guy Ritchie (fakeovú verziu s Fialovou v Mercedese videli diváci ostatného odovzdávania ceny OTO):
Najlepšie využil Madonnu Sunsilk. Reklama v priamom kontexte s Madonniným životom a zmenami imidžu:


A na záver, teta Madonna kdekade po stenách:



Pozrite aj: