Mnoho kreatívcov má určite radosť, keď môže využiť printové médium aj inak ako je bežné. Štandardne sa použije nejaká fotka plus text. Týždenník .týždeň ma už niekoľkokrát zaujal tým, čo by som práve od neho nečakal - neváhal otvoriť reklame aj svoj redakčný priestor. Využili to autori kampane pre značku Toshiba. Jej inzerát na poslednej strane .týždňa vyzýval k tomu, aby sme hľadali logo (neskôr len slovo) TOSHIBA niekde na redakčných stranách. Našiel som ho na ilustračnom obrázku, kde sa vyskytlo na billboarde, ktorý akože len tak mimochodom, stál pri ceste do nejakej továrne. Číslo vydania týždenníka a strany, na ktorej bolo logo, som poslal smskou na uvedené telefónne číslo a čakal som či nevyhrám notebook. Napriek tomu, že sa tak nestalo, považujem túto interaktívnu printovúkampaň za jednu z najlepších, akú som v ostatnej dobe v slovenskýchmédiách videl.

V ďalšom pokračovaní kampane mali čitatelia hľadať v redakčných článkoch skryté písmená TO-SH-IBA.

O niečo ťažkopádnejšie sa s možnosťou “rozsypať” reklamu po redakčných stranách popasovali autori kampane značky Kozel. Na rôznych stranách .týždňa sa objavili zahnuté rožky s rôznymi otázkami. Napríklad: “Pri ktorom pive vystrkuješ rožky?”, alebo “Ktoré české pivo sa najviac predáva vo svete?”. Okrem toho, že som na tú druhú otázku v duchu odpovedal, že Budvar bola práve táto umiestnená na rožku zakrývajúcom perex k článku o 11tom septembri. Skôr ako som si ho mohol prečítať, musel som si prečítať tú reklamu. Kým pri Toshibe ma tá hra bavila, pri Kozli to bolo trochu otravné.
