.týždeň fandí reklame

Hoci som si na pulóvroch Štefana Hríba nikdy nevšimol krokodíla ani hráča póla, zdá sa, že jeho .týždeň má k značkám a reklame celkom blízko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mnoho kreatívcov má určite radosť, keď môže využiť printové médium aj inak ako je bežné. Štandardne sa použije nejaká fotka plus text. Týždenník .týždeň ma už niekoľkokrát zaujal tým, čo by som práve od neho nečakal - neváhal otvoriť reklame aj svoj redakčný priestor. Využili to autori kampane pre značku Toshiba. Jej inzerát na poslednej strane .týždňa vyzýval k tomu, aby sme hľadali logo (neskôr len slovo) TOSHIBA niekde na redakčných stranách. Našiel som ho na ilustračnom obrázku, kde sa vyskytlo na billboarde, ktorý akože len tak mimochodom, stál pri ceste do nejakej továrne. Číslo vydania týždenníka a strany, na ktorej bolo logo, som poslal smskou na uvedené telefónne číslo a čakal som či nevyhrám notebook. Napriek tomu, že sa tak nestalo, považujem túto interaktívnu printovúkampaň za jednu z najlepších, akú som v ostatnej dobe v slovenskýchmédiách videl.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Inzerát nabádajúci k hľadaniu
Inzerát nabádajúci k hľadaniu 



V ďalšom pokračovaní kampane mali čitatelia hľadať v redakčných článkoch skryté písmená TO-SH-IBA.

TOSHIBA skrytá v texte
TOSHIBA skrytá v texte 


O niečo ťažkopádnejšie sa s možnosťou “rozsypať” reklamu po redakčných stranách popasovali autori kampane značky Kozel. Na rôznych stranách .týždňa sa objavili zahnuté rožky s rôznymi otázkami. Napríklad: “Pri ktorom pive vystrkuješ rožky?”, alebo “Ktoré české pivo sa najviac predáva vo svete?”. Okrem toho, že som na tú druhú otázku v duchu odpovedal, že Budvar bola práve táto umiestnená na rožku zakrývajúcom perex k článku o 11tom septembri. Skôr ako som si ho mohol prečítať, musel som si prečítať tú reklamu. Kým pri Toshibe ma tá hra bavila, pri Kozli to bolo trochu otravné.

SkryťVypnúť reklamu
zahnuté rožky Kozla
zahnuté rožky Kozla 
Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

315 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

765 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu