Čekovský ukazuje holú riť

V reklame proti reklamám (neetickým, urážajúcim a klamlivým).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Pripravili sme kampaň pre Radu pre reklamu. Jej úlohou je podporiť pasívnych divákov reklám, aby niečo urobili, pokiaľ majú dojem, že ich reklama uráža, či nebodaj klame. Vsadili sme na prirodzený humor Mariána Čekovského a nadsádzku.

Prvý zo série spotov - Písmenká - je o okrajových podmienkach, ktoré sa často vyskytujú v spotoch finančných inštitúcií a mobilných operátorov:

((pismenka))

Druhý - Zadok - má za úlohu upozorniť na neetické reklamy (sám je však vraj na hrane etiky a preto do vysielania televízií nepôjde):

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

((zadok))

Tretí spot - Perspirant - vznikol spontánne počas nakrúcania vďaka teplu z reflektorov, ktoré mierili na Mariána:

((perspirant))

Róbert Slovák

Róbert Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  137
  •  | 
  • Páči sa:  0x

S priateľmi som založil reklamnú agentúru Respect APP a som prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska. Bol som spoluiniciátor Výzvy k ľudskosti a založil som medzinárodnú databázu charitatívnych kampaní GOODEAS.org. Po komédii o neexistujúcom filme s názvom Prvý slovenský horor dokončujem smutnú komédiu o nezmysle života a smrti La Dolce Morte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFilmyO reklameNew York FestivalsO inomInšpirácieAbsurdity

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
INESS

INESS

107 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

223 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu