8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016

Ako sa darilo SME v natívnej reklame v uplynulom roku? Vybrali sme príklady, na ktoré sme najviac pyšní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď sme v apríli 2016 zakladali kreatívne a obsahové štúdio SME Creative, nevedeli sme, aký veľký bude dopyt po našich službách. Inšpirovaní štúdiami ako T Brand Studio od New York Times alebo oddelením natívnej inzercie Buzzfeedu sme sa cítili sebavedomí. Predbežný záujem klientov nám napovedal, že by sa natívna reklama mohla stať trendom aj u nás (v USA jej stúpa popularita už od roku 2010). Ak ide o sponzorovaný obsah, tak sme iba tušili, že by sa z neho mohol stať reálny zdroj príjmov.

Realita však predčila všetky naše očakávania.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V roku 2016 sme pripravili vyše 80 článkov pre takmer 20 klientov z rôznych segmentov. Naše sponzorované články boli spolu zobrazené viac ako 700 000- krát s priemernou strávenou dobou skoro tri a pol minúty.

Tešíme sa, samozrejme, z každého článku, ktorý sme pre našich klientov pripravili. Medzi články, ktoré sa, podľa nášho názoru, najviac vydarili, patria tieto:

Príbehy o práci z domu pre klienta ČSOB

Obrázok blogu
(zdroj: Jakub a Nora)

Viete akí sú súčasní mladí? Zisťovali sme to v článku pre Urban Residence

Obrázok blogu
(zdroj: Welin Nagyová)

Kožné problémy a neprestajné svrbenie vedia urobiť zo života peklo. Reportáž sme pripravili pre klienta Indulona

Obrázok blogu
(zdroj: Peter Višňovský)

Toto sú najkultovejšie postavičky z reklám. A patrí medzi ne aj Pišta Lakatoš nášho klienta Orange

Obrázok blogu
(zdroj: reprofoto YouTube)

Dochádzať z dediny, alebo žiť v meste? Čo sa viac oplatí sme písali pre klienta VÚB

Obrázok blogu
(zdroj: pexels.com)

Tri generácie, jeden dom a príbeh, ako dokážu spolu žiť. Viacgeneračné domy pre klienta Tatra Banka

Obrázok blogu
(zdroj: Welin Nagyová)

Pre projekt Bivio sme pripravili článok o pracovných možnostiach ľudí s mentálnym postihnutím

Obrázok blogu
(zdroj: Bivio)

Pivo Pilsner Urquell máme špeciálne radi (aj) vďaka recenziám, ktoré pre nich píšeme. Napríklad takúto z Michaloviec.

Obrázok blogu
(zdroj: Viktória Mirvajová)

Je pre nás dôležité, aby naše články mali pre čitateľa vysokú hodnotu a zároveň plnili ciele našich klientov. Preto ďakujeme čitateľom za priazeň a klientom za dôveru. V roku 2017 už pre vás chystáme ďalšiu natívnu reklamu a špeciálne články. Máte sa na čo tešiť!

SkryťVypnúť reklamu

Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.

Poznámka: Tvorba sponzorovaného obsahu sa riadi Pravidlami pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou pri tvorbe natívnej reklamy. SME Creative je komerčné oddelenie vydavateľstva Petit Press a nie je súčasťou redakcie denníka SME.

SME Creative

SME Creative

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsahová a kreatívna agentúra. Náš tím novinárov a copywriterov pomáha značkám vytvárať kvalitný a originálny obsah na mieru každému klientovi. Viac nájdete na našom webe - http://creative.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

92 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu