SME Creative

SME Creative

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsahová a kreatívna agentúra. Náš tím novinárov a copywriterov pomáha značkám vytvárať kvalitný a originálny obsah na mieru každému klientovi. Viac nájdete na našom webe - http://creative.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Zoznam článkov blogera

Koľko stojí natívna reklama? Prieskum medzi slovenskými vydavateľmi

SME Creative

Koľko stojí natívna reklama? Prieskum medzi slovenskými vydavateľmi

Na stretnutí s klientami je to snáď najčastejšia otázka. Koľko nás to bude stáť? My odpovedáme: Záleží.

  • 21. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 520x
  • 0
Najlepšie reklamné videá? Mali by mať príbeh a ideálne humor

SME Creative

Najlepšie reklamné videá? Mali by mať príbeh a ideálne humor

Tie najlepšie natívne štúdiá ponúkajú okrem brandovaných článkov aj kvalitné videá. Nejde však o obyčajnú reklamu, ale prepracovaný storytelling.

  • 3. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 782x
  • 3
Najlepšie, najzdieľanejšie a najčítanejšie natívne články za rok 2017 na SME

SME Creative

Najlepšie, najzdieľanejšie a najčítanejšie natívne články za rok 2017 na SME

Pozrite si výber toho najlepšieho, čo vzniklo v obsahovom štúdiu SME Creative pre viac než dve desiatky klientov. Aj Kristína v tom trošku mala prsty.

  • 19. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 529x
  • 6
September v natívnej reklame: útok na chuťové poháriky

SME Creative

September v natívnej reklame: útok na chuťové poháriky

Krásna grafika s operencom a jablkom. Aj o dobre spracovaných eko článkoch. Pozrite sa na septembrový výber natívnej reklamy vo svete.

  • 9. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 760x
  • 0
August v natívnej reklame: Ako spraviť bodku za letom (lakom na nechty)

SME Creative

August v natívnej reklame: Ako spraviť bodku za letom (lakom na nechty)

Od návodu na bodkovanú manikúru, cez cyber útoky na elektrinu v domácnosti, po 24 chýb v content marketingu.

  • 5. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 886x
  • 0
Júl v natívnej reklame: Ako zvýšiť počet followerov na Instagrame vášho psa

SME Creative

Júl v natívnej reklame: Ako zvýšiť počet followerov na Instagrame vášho psa

Aj vaši hateri vám môžu pomôcť pri tvorbe kvalitnejších článkov. Viac sa dočítate v našom júlovom výbere toho najlepšieho zo sveta natívnej reklamy.

  • 31. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 485x
  • 0
Marec v natívnej reklame: Aj nudná štatistika sa dá urobiť pútavo a atraktívne

SME Creative

Marec v natívnej reklame: Aj nudná štatistika sa dá urobiť pútavo a atraktívne

Kreatívne a profesionálne vytvorené sponzorované články s vysokou pridanou hodnotou sa čím ďalej tým viac udomácňujú aj u nás.

  • 19. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 399x
  • 0
Február v natívnej reklame: Článok o octe s (takmer) vulgarizmom v titulku

SME Creative

Február v natívnej reklame: Článok o octe s (takmer) vulgarizmom v titulku

Nedávna štúdia Business Insider ukázala, že do roku 2021 bude natívna reklama tvoriť až 74% všetkej reklamy na americkom trhu.

  • 6. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 0
Január v natívnej reklame: Úžasné ľudské príbehy na videu sponzorujú tabletky

SME Creative

Január v natívnej reklame: Úžasné ľudské príbehy na videu sponzorujú tabletky

Už prvý mesiac nového roka napovedá, že rok 2017 bude veľkým rokom sponzorovaného obsahu všade vo svete.

  • 1. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 436x
  • 0
8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016

SME Creative

8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016

Ako sa darilo SME v natívnej reklame v uplynulom roku? Vybrali sme príklady, na ktoré sme najviac pyšní.

  • 12. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 368x
  • 2
Takto oslovíte mladé publikum. 8 kreatívnych príkladov sponzorovaného obsahu z Buzzfeedu

SME Creative

Takto oslovíte mladé publikum. 8 kreatívnych príkladov sponzorovaného obsahu z Buzzfeedu

Viete, čo mladí čítajú na internete? Viete ako ich osloviť a udržať ich (čoraz viac klesajúcu) pozornosť? Toto je niekoľko príkladov, ako sa to darí portálu Buzzfeed.

  • 20. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 658x
  • 0
Reklama, za ktorú čitateľ poďakuje. Dôvody, prečo je Netflix kráľom natívnej inzercie

SME Creative

Reklama, za ktorú čitateľ poďakuje. Dôvody, prečo je Netflix kráľom natívnej inzercie

Zaujímavý seriál sa dá predať cez ešte zaujímavejší článok. Netflix a americké top médiá vedia ako na to.

  • 3. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 981x
  • 0
3 príklady, ako aj v zdravotníctve sa dá preraziť kvalitným obsahom

SME Creative

3 príklady, ako aj v zdravotníctve sa dá preraziť kvalitným obsahom

Už nemusíte pracovať v reklame alebo médiách, aby sa ku vám dostal pojem “natívna reklama”. Tento reklamný formát sa stáva čoraz populárnejší.

  • 8. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 907x
  • 0
SkryťZatvoriť reklamu