
Za ostatný mesiac nás naozaj zaujal pohľad Randa Fishkina z portálu Moz.com, v ktorom vysvetľuje, aké je dôležité poznať haterov vašich článkov.
Články, ktoré publikujeme nesú určité presvedčenia, postoje, informácie a príbehy, vďaka ktorým si získavame publikum na našu stranu. Vytvárame si spojencov, ktorí nielen podporujú naše myšlienky, ale aj pomáhajú ich šíriť.
Aj pri našich článkoch sa vždy nájde niekto, komu sa niečo v článku nepáči, a to aj napriek tomu, že obsah je nekonfliktný (ako článok nižšie o Horskej záchrannej službe). Čiže, ak si vytvárame spojencov, vytvárame si aj nepriateľov, pretože ľudia, ktorí s vaším obsahom nesúhlasia, pretože majú inú skúsenosť. A teda, keď spoznáte svojich nepriateľov, rýchlo ztiež zistíte, kto sú vaši podporovatelia.
Tipy, čomu sa vyhnúť a čo robiť pri tomto prístupe rozoberá Rand Fishkin v tomto skvelom článku.
1. Thrillist & Miller Lite: Charred Coleslaw Recipe
Prvé video, ktoré prináša inšpiráciu na barbecue party, spája v recepte na šalát dve, na prvý pohľad nespojiteľné, suroviny: pivo a kapustu. Vskutku netradičná kombinácia a výborná reklama na pivo Miller Lite.
2. delish & Krups: Carrot Cake Waffles Recipe
Na Facebook stránke portálu o jedle delish nájdeme neskutočné množstvo receptov. Toto sa rozhodol využiť aj výrobca kuchynských spotrebičov Krups na propagáciu svojho waflovača. Cesto pozostávajúce z mrkvy sa po upečení stáva ideálnym raňajkovým chodom a o jeho úspechu rozhodne hovoria čísla. 624 tisíc pozretí a 5 878 zdieľaní. Odporúčame aj my.
3. LittleThings & IKEA: Small Space Room Makeover
IKEA zlepšuje domácnosti v Amerike a robí z toho videá plné optimizmu a designových riešení. Pozrite si, ako ľahko sa šíria na Facebook stránke LittleThings.
4. The Daily Dot & Barkshop.com: Up Your Dog's Instagram Cred With These Heckin' Cute Toys
BarkShop je postavený na dvoch základných presvedčeniach: všetci psi sú jedineční a všetky psy si zaslúžia byť zdravé a štastné. Ich stránka je plná originálnych hračiek pre psov. Stačí sa zamerať na prienik milovníkov psov a fotiacich nadšencov a vzniká článok, ako zvýšiť sledovanosť fotiek vášho psa na Instagrame. Čítajte na The Daily Dot.
5. SME Creative & ČSOB: Ako pracujú horskí záchranári?
V júli sme pripravili článok o Horskej záchrannej službe pre nášho klienta ČSOB. Chceli sme tak pomôcť odpromovať bežný účet ČSOB, ku ktorému máte aj poistenie zásahu HZS. Viac o tom, prečo do hôr chodiť ráno, mať správne vybavenie (najmä topánky!) a nepreceňovať vlastné sily si môžete prečítať na tomto linku.
Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.
8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016