Prečo články, ktoré tvoríte, nefungujú? Môže to byť tým, že miesto kvality ste sa nechali strhnúť náporom zadaní od klientov a na písanie nemáte dosť času. Alebo sa nezameriavate na publikum? Problémom môžu byť aj chýbajúce skúsenosti v žurnalistike a písaní. Ako zistiť, že obsah, ktorý píšete, nie je dobrý a tipy, ako to napraviť, si môžete prečítať tu. V nadväznosti na túto tému si pozrite ešte týchto 5 typov, ako uspieť na poli natívnej reklamy.
1. NY Times & method: Fighting Dirty in the Cleanest Ways
Inšpiratívny longform o fabrike spoločnosti Method a jej výrobe "beyond the bottle". Aj takto sa buduje lojalita k značke. O zdravých budovách prospešných pre celú spoločnosť si prečítate na linku tu.
2. Food52 & MilkLife: Snack Attack
Núdzu o kreativitu určite nemali tvorcovia kampane Snack attack. Jednoduchým algoritmom preveria mieru hladu vášho potomstva, výbavu kuchyne a spôsob servírovania. Na jeho konci na vás čaká inšpirácia vo forme receptu, článku o jedle, prípadne preklik do obchodu. V článku je odpromovaný web klienta MilkLife, na ktorom nájdete mliečne recepty, informácie o mlieku, jeho výživové hodnoty a iné zaujímavosti zo sveta mlieka v Amerike.
3. Refinery29 & Google Assistant: 14 Hacks That'll Turn Anyone Into A Morning Person
Článok výborne zasadený do obdobia skracovania dní a zvykania si na vstávanie v tme. Ako premeniť zombie rána na dni plné energie? Týchto 14 tipov za pomoci Google Assistant a z vás bude ranné vtáča ako nikdy pred tým. Či už vám mobil pripomenie, že už máte ísť spať, nájde vám kaviareň na ranné škoricové latté alebo si dáte denný briefing, určite to stojí za vyskúšanie.
4. Apartment Therapy & Savers: The Benefits of Thrifting You Might Not Have Known
Každý rok osemdesiat miliárd oblečenia končí ako odpad. Stačí si pozrieť tri obrázky v článku a dozviete sa, koľko vody je potrebné na výrobu jeansov a kam s módnymi kúskami, ktoré sú pre vás iba spomienkou na mladšie časy. Článok s ekologickou tematikou doplnený dobrou grafikou. A čo robíte vy s vaším nenoseným oblečením?
5. SME Creative & ČSOB: 22-ročný záchranár: Najčastejšie sa dozviem, či niekto prežil, keď ho stretnem na ulici
Pre klienta ČSOB sme spracovávali dva príbehy o ľuďoch, ktorí makajú, a preto sú úspešníj. Predstavujeme vám jeden z najčítanejších článkov na Fičí.sk v mesiaci september. Stačí si klknúť na tento link.
Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.