Malá škola marketingu

Treba byť odlišný! Musíme prísť s niečím novým! S niečím, čo tu ešte nebolo.Klišé, ktoré sa určite prepiera na všetkých kreatívnych poradách vo firmách i agentúrach. Avšak iba zlomok kreatívcov na celom svete príde naozaj s modifikáciou niečoho starého, čo sa dá nazvať nové a odlišné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Jedna z mála firiem, ktorá oplýva vybrúseným marketingom je americká firma Apple. Osobne ich kampane považujem za jedny z najlepších na svete, ktoré sa vyznačujú jednoduchosťou, eleganciou, zrozumiteľnostou, myšlienkou a vtipom. Bez ohľadu na to, či sú to printy, bilboardy, web banery alebo televízia, vždy svojím spracovaním doručia požadovanú správu.

Videl som tony televíznych reklám od Apple a rozhodol som sa vytvoriť z nich TOP 10 rebríček. Pokiaľ ste fanúšikom kvalitných reklám, tak verím, že sa vám rebríček nižšie bude páčiť. Je to mix starších i novších spotov, ktoré patria medzi tie, ktoré mi vyčarovali úsmev na tvári. Verím, že sa vám budú páčiť a budú vám slúžiť aj ako inšpirácia pokiaľ pracujete v reklamnom obore a niečo z nich pochytíte. Napríklad, že žiadna žena nenosí do parku v kabelke prací prášok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem však upozorniť, že rebríček je zostavený čisto na mojich osobných sympatiách s uvedenými spotmi a nemusí byť po chuti každému. :-)

10. miesto: "Macintosh" alebo revolúcia medzi počítačmi prichádza

9. miesto: "iPod Shuffle" alebo život je náhodný

8. miesto: "iMac" alebo výbuch farieb v technológiách

7. miesto: "MacBook Air" alebo ako ukázať najtenší notebook na svete

6.miesto: "iMac" alebo ako odprezentovať revolučný dizajn

5. miesto: "iPhone 3G" alebo jediný telefón, ktorý dokáže poraziť iPhone

4. miesto: "Get a Mac - Security" alebo ako vás môže otravovať konkurenčý operačný systém

3. miesto: "Switchers - Ellen Feis" alebo ako pripomenúť užívateľom ich každodenné starosti

SkryťVypnúť reklamu

2.miesto: "Sad song" alebo čo robiť, keď vás opúšťajú užívatelia

1.miesto: "Think different" alebo ako ukázať, že my sme tí, ktorí naozaj myslia odlišne

Bonus: "Otvorenie WWDC 2007" alebo ako správne naladiť divákov na prezentáciu

Boris Šmotlák

Boris Šmotlák

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Simple AppleHot NewsUser's ReviewsApple-ingOthers, but nice as well

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Marcel Rebro

Marcel Rebro

142 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu