
Dňa 3.10.2008 na linke z Bratislavy do Košíc číslo letu NE 0032,ktorý bol realizovaný Vašou spoločnosťou s plánovaným odletom 10:15 SEČdošlo k strate batožiny.(pôvodný odlet bol plánovaný na 9:00 SEČ, alepri registrácii nám bolo oznámené, že odlet sa presúva o 1 hodinu a 15minút z technických príčin). Registrácia prebehla v Bratislave medzicca 7:15 - 7:30, kde sme prenechali batožinu Vášmu zamestnancovi. Hneďnato nám boli odovzdané letenky, ktoré boli rezervované na meno p.MarekV. Pri rezervácii bol okrem sumy leteniek (spiatočné letenky) zaplatenýaj poplatok za batožinu v sume 600 Sk.
Po prílete do Košíc dňa3.10.2008 o 11:05 SEČ nám batožina nebola odovzdaná. Ihneď sme saobrátili na reklamáciu batožín, kde zamestnanec spísal reklamáciu azaevidoval údaje do systému. S uvedenou reklamáciou sme sa presunuli kpracovisku, ktoré má Vaša spoločnosť zriadené na letisku v Košiciach.Predložili sme reklamáciu a zopakovali informácie predtým už povedanézamestnancovi reklamácie batožín. Stretli sme sa s neochotou riešiť nášproblém a s vlažným prístupom Vášho zamestnanca. Po urgencii z našejstrany zdvihol telefón a zavolal na Bratislavské letisko, aby sainformoval o našej batožine. Odpoveď znela: "Informácie o Vašejbatožine budeme vedieť o 3 až 4 hodiny". Uviedli sme adresu, kde jepotrebné batožinu doručiť, ak by sa našla do 4.októbra 2008. Následnesme sa dohodli s dotyčným zamestnancom, že nám zavolá o cca. 15 hod.,3.októbra,2008, aby nám poskytol informácie ohľadom batožiny, ktorénevedel poskytnúť ihneď na mieste a v čase riešenia nášho problému.Samozrejme ako sme predpokladali, Váš zamestnanec nevolal. Preto smepochopiteľne kontaktovali dotyčného zamestnanca my a bolo nám povedané,že batožina sa nenachádza ani v Bratislave, ani na Košickom letisku. Zuvedenej informácie sme vydedukovali, že batožina bola pravdepodobnevyvezená z územia Slovenskej republiky alebo odcudzená ešte na území.
Dňa5.10.2008 o 18:30 SEČ sme leteli naspäť z Košíc do Bratislavy č.letu NE035. Po prílete do Bratislavy sme ihneď zamierili k pracovisku Vašejspoločnosti, ktoré je zriadené na Bratislavskom letisku. Boloevidentné, že k strate batožiny došlo v Bratislave. Dotyčnázamestnankyňa nás odporučila na straty a nálezy, obdarovala nás letákoma kontaktom na reklamačné oddelenie (ktorý bol nakoniec kontaktom narezervačné oddelenie) a nezabudla podotknúť, keď sme jej stručnevysvetlili našu situáciu, že : "Spoločnosť Sky Europe za stratubatožiny neodpovedá". Nehovoriac o tom, že na strate a nálezoch(reklamácia batožín, ktorá je v príletovej hale) sme sa nikohonedovolali (opakovane sme skúšali uvedenú klapku) ani nedoklopali.Pýtam sa, kto teda zodpovedá? My sme platili za letenky a batožinuspoločnosti Sky Europe a nie nakladačovi batožiny, preto nás akoklienta vôbec nezaujíma ako má Vaša spoločnosť vyriešený chod podniku.Čiže zodpovedná je Vaša spoločnosť, čo nám samozrejme potvrdili nadruhý deň pri telefonickej komunikácii s Košickým letiskom, keď smezisťovali aktuálny stav. Počas telefonátu nás požiadali o uvedenieďalších bližších informácií o batožine, konkrétne o jej obsahu. Taktiežnás poinformovali o tom, že ak sa batožina nenájde po uplynutí 21 dníodo dňa straty, máme nárok na náhradu škody. Uvedené informácie námnevedeli povedať zamestnanci Vašej spoločnosti ani na Bratislavskom,ani na Košickom letisku! Namiesto toho opakovali už vyššie spomínanúvetu o zodpovednosti. Vlažný prístup. Neschoponosť poskytnúť základnéinformácie a chýbajúca ústretovosť Vašich zamestnancov, s ktorými smeprišli do kontaktu rozhodne nepridajú imagu a kvalite služieb Vašejspoločnosti.
Do dnešného dňa (10.10.2008) nám Vaša spoločnosťbatožinu nevrátila. V dôsledku straty batožiny - išlo o veľký látkovýčierny kufor o rozmeroch cca. 100 x 60 x 40 cm, v ktorom mali vecimenovite p.Marek V., p.Kamila V., p.Lucia P. - nám vznikla vysokáfinančná škoda a v neposlednom rade aj duševná ujma. Keďže smecestovali iba na víkend na svadbu do ďalekého Stakčína boli sme odnašej batožiny doslova závislí!
Kufor obsahoval 2 x novéspoločenské šaty, 1 x kompletný spoločenský oblek (košela, viazanka,nohavice, sako), 1 x pánska spoločenská obuv, 2 x dámska spoločenskáobuv, 2 x dámska spoločenská kabelka, 2 x dámske spoločenské sako,čierne bolerko, čierny rolák, čierna vesta, dámska a pánska spodnábielizeň, pančušky, ponožky, 3 x odev na spanie, 3 x tričko na bežnýdeň, pánska košeľa, pánsky opasok, športové nohavice, kompletná pánskaa dámska kozmetika (keramická žehlička na vlasy, tužidlo, lak na vlasy,šampóny, sprchové žely, odličovače, čistiace žely na tvár, hrebene,kefy na vlasy, drahé parfumy - Esprit, Hugo Boss, komplet manikura,komplet líčidlá - špirály, očné tiene, pudre, štetce, make-up,konturovacie ceruzky, ruže, ceruzky na očné linky), 2 x fľašakvalitného červeného vína, 1 fľaša whiskey, 1 mletá káva Lavazza,mrazené udené a neudené syrové výrobky o hmotnosti 3 kg.
Kufor mal celkovú hmotnosť 23 kg (vážené na letisku počas registráce dňa 3.10.2008).
Zuvedeného vyplýva, že po zistení straty batožiny sme museli riešiťvzniknutú situáciu, keďže sme ostali na letisku v Košiciach doslova skabelkou, resp. tým čo sme mali na palube lietadla.
Z celejsituácie sme boli stresovaní, frustrovaní, necítili sme sa pohodlne,stratili sme svoj vnútorní pokoj a zbytočne sme zaťažili aj rodinunevesty. Takto sme mali pokazení celý víkend, ktorí vyvrcholilprístupom Vašich zamestnancov. Tí sa neboli schopní ani ospravedlniť.
Podľa informácií, ktoré máme nám neostáva iné len čakať.
Očakávame,že vzniknutú situáciu vyriešite okamžite a nasledujúca komunikácie budeiniciovaná predovšetkým z Vašej strany v záujme vyriešiť danú situáciuk našej spokojnosti.
Verím v pozitívny prístup Sky Europe...