O čo ide?

"Reklamná agentúra, alebo e-busines?" - spýtala sa Ildi. "Nejde o to. Ide o to, akou formou to zaplikuješ v praxi. Ale vážne pochybujem o tom, či to má vôbec komerčný chrakter, či by si to nemala poskytnúť zdrama k využívaniu, vede, všetkým. Lebo to máš ako so vzduchom. Myslím, že to patrí do tej istej kategórie. A komerčný charakter, keď má byť, vyplynie z toho ako vedľajší efekt, ako taká pridružená aktivitka, čo z toho môže len vychádzať, chápeš? Reklamná agentúra, alebo e-busines.. napríklad."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: Rastislav Soviš)

Poobede som mal v schránke mejl od Ildi. Píše veľmi obšírne a obraz, ktorý má v hlave zvykne vykresliť do najmenších detailov. Aj keď som jej už prizvúkoval, že adresátovi stačí podať len základné rysy a zbytok, aby si to, čo máš v hlave ty Ildi, vedel obrazne predstaviť aj sám a tak ti porozumieť. Ale nešlo ani tak o to. Ten mej bol pre mňa iným signálom. Upútalo ma na ňom "zápätie". To čo prilepili k nemu ako reklamu cestou zo servera post.sk.Je to znamenie? Lebo ak náhody neexistujú, bola to reč sveta, ktorá cezoň ku mňe prehovárala. Blog.sk. Čo mi tým chcú asi tak povedať? ... Včera mi priateľka citovala úryvok z knihy Stigmata duše. "Každého človeka, ktorého stretneme sme stretnúť museli. Buď má pre nás "nejaký" kľúč on, alebo my pre ňho. Náhody neexistujú."Idem si ľahnúť, možno kým zaspím ma niečo napadne. ..aby som nezabudol, koniec toho mejlu:> UP spracúva informácie od annonymných> prispievatelov. Pritom tieto informácie> spracuje i samotnou hĺbkovou metódou UP. > Využíva poznazky štúdií autorky UP, o> získavaní a tvorbe myšlienkových operácií,> ktorých výsledkom sú konkrétne informácie.> Samotná metóda je postavená na teórii UP, a to> teória dedičnej schopnosti myšlienkových> operácií intelektu, teda podvedomia a jeho> komplexnosti komunikácie ako nultá súčasť pri> tvorbe myšlienkových procesov. > > Tým sa metóda UP dostáva na úroveň efektívneho> predstihu v inováciách potrebných pre potreby> trhu. Otvára možnosť nahliadnutia vede,> výskumu a tým ponúka nadhľad do problematiky.> Metóda UP otvára nové obzory, ktoré môžu> dopomôcť k úspechu jednotlivcov, alebo k> úspechu konkrétnych spoločností.> > >Ildi > > ________> Ocari aj Vas? http://moskal.blog.sme.sk/________Jednoducho Moski. http://moskal.blog.sme.sk/

Rastislav Soviš

Rastislav Soviš

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prémioví blogeri

Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

108 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

106 článkov
INESS

INESS

110 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu