Ako získať najlepších záujemcov.

Vo svojej vynikajúcej knihe „Krátka história času“ profesor Stephen Hawking otvára príbehvedca, ktorý poskytuje verejné lekcie astronómie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Vo svojej vynikajúcej knihe „Krátka história času“ profesor Stephen Hawking otvára príbeh
vedca, ktorý poskytuje verejné lekcie astronómie. Vedec popisuje ako mesiac obieha okolo
zeme, zem okolo slnka a naša slnečná sústava obieha okolo centra galaxie. Keď skončil
malá staršia dáma sa postavila a povedala:
„To čo ste nám povedali je klamstvo. Svet je plochá doska položená na chrbte korytnačky“
Vedec sa s úsmevom opýtal: „A na čom stojí tá korytnačka?“
„Ste veľmi chytrý, mladý muž, veľmi chytrý“ odpovedala pani. „Tá korytnačka stále klesá“

My všetci poznáme ľudí podobných tej starej pani. Otázka je, prečo sa pokúšať zmeniť ich
zmýšľanie? Keď veria, že vesmír je veľká doska na chrbtoch korytnačiek, alebo že sieťový
marketing je nezákonná pyramída – žiadne argumenty ich nepresvedčia aby zmenili svoje
presvedčenie.
Preto, ak budujete vaše podnikanie, nepokúšajte sa presvedčiť a získať negatívnych ľudí.
Vytrieďte vašich potenciálnych záujemcov a nájdite takých, ktorí sú otvorení príležitosti.
Jeden z najväčších omylov začiatočníkov je, že sa pokúšajú „chytiť“ každého. Považujú to za jednorázovú záležitosť. Ber alebo nechaj tak!

V skutočnosti je získavanie nových ľudí pre podnikanie proces. Každý záujemca vyžaduje iné množstvo času aby ste mu poskytli dostatok informácií pre najlepšie rozhodnutie.

Na rozdiel od predaja, kde často učia manipulovať alebo chytať ľudí rôznymi technikami, v sieťovom marketingu hľadáme ľudí, ktorí sú dostatočne motivovaní na to, aby sa samostatne zapojili do činnosti. Jednoducho im ukážte príležitosť a sledujte či sú pripravení ju prijať. Niektorí ľudia sú pripravení pre nové výzvy, iní sú spútaní vo svojich vychodených koľajach a myslení. Musíte nájsť tých s otvorenou mysľou.

Nie je to o presviedčaní ľudí, ktorí nechcú ale o hľadaní tých ktorí chcú. Je to triediaci proces, v ktorom postupne zisťujeme druh a úroveň záujmu potenciálneho partnera.
Cieľom procesu je vytriediť, ľudí ktorí nemajú záujem a skutočným záujemcom dať
dostatok informácií.

Samozrejme, prvá otázka ktorá vás napadne je: „ kde vziať tých ľudí?“ Najlepšie je
jednoducho začať s ľuďmi, ktorých poznáte, alebo sa zoznámiť s novými ľuďmi.
Ale pozor, prv ako vôbec začnete hovoriť o svojej príležitosti, produkte alebo spoločnosti je nutné vytvoriť si vzťah, zistiť či by vôbec mohol mať záujem.

Preto často hovoríme, že sieťový marketing je o vzťahoch.

Štefan Lieskovský

Štefan Lieskovský

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Súkromný podnikateľ venujem sa oblasti marketingu a rozvoja osobnosti. Osobny web: www.steveliesky.com/sk/Facebookhttp://www.facebook.com/slieskovsky Zoznam autorových rubrík:  Šport a zdravieObchodnéO mne

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Róbert Ďurec

Róbert Ďurec

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

6 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Skryť Zatvoriť reklamu