Pamätáte si na chvíľu, keď ste prvýkrát naozaj pochopili pojem sieťového marketingu? Celá myšlienka pákového efektu, ktorý znásobuje váš čas a peniaze vďaka úsiliu mnohých ľudí vám dávala zmysel. Bolo to tak?
„Povedz niekoľkým ľudom, ktorí povedia niekoľkým ľuďom...“ a ani sa nenazdáš a máš obrovskú sieť, ty ležíš na pláži v tropickom raji a popíjaš drinky.
Prišli ste domov a niekoľko dní vám nedali spať myšlienky na obrovské sumy peňazí, ktoré sa valia na váš bankový účet. Možno ste navštívili miestneho predajcu Mercedesu aby ste si vyhliadli vaše nové auto, ktorého cena vám na tvári vyvolala iba úsmev. Veď vy ste budúci milionár.
Potom ste išli von a hovorili s niekoľkými svojimi priateľmi a rodinou. Ó páni! Aké obrovské bolo vaše prekvapenie ... koľkí z nich odmietli vašu podnikateľskú príležitosť a presviedčali vás celé hodiny aby ste sa vzdali tejto nelegálnej pyramídovej schémy. Vízia jazdy v novučičkom aute sa rozplynula ako dym a visačka so smiešnou cenou vášho nového auta sa odrazu zmenila na obrovskú nedostupnú horu.
"Porozprávajte sa s pár ľuďmi, ktorí povedia pár ľudom". Áno správne! Ľahšie sa to povie, ako urobí! Väčšina ľudí z vášho zoznamu vás poslala do húštia. Pritom to vyzeralo tak jednoduché. Odrazu máte pocit, že ste boli oklamaný. Vyzeralo to ako prechádzka ružovým sadom: urobte zoznam vašich priateľov, členov rodiny a obchodných partnerov a oni sa budú hromadne pridávať k vášmu novému podnikaniu. Skutočnosť je oveľa pochmúrnejšia. A čo teraz?
Vzhľadom k tomu, že nikto vám neposkytol nejaké skutočné znalosti alebo odbornú prípravu v sieťovom marketingu, nemáte tušenie, čo robiť ďalej. Takže voláte svojho „skúseného“ lídra, poviete mu svoj príbeh a on odpovie, že to čo ste zažili, je normálne.
„Normálne !?“ ...neveríte vlastným ušiam a premýšľate.
Teraz ste naozaj zmätený!