Finančný vklad do podnikania v sieťovom marketingu býva podstatne nižší ako v klasickom podnikaní, ale oveľa viac musíte vložiť v nepeňažnej forme. To je váš čas, nadšenie a ochota sa učiť. Postupne sa budete učiť presne rovnaké kroky, ako robia špičkoví lídri MLM.
Budete si vytvárať vašu značku a zvládať techniky cieleného marketingu.
O čo vlastne ide, ako si vytvárať vlastnú značku? Základom je vytváranie vzťahov s ľuďmi. Zapamätajte si, že ľudia nenasledujú spoločnosť, produkt ale nasledujú vás. Postupne s budovaním vašej značky profesionála v sieťovom marketingu bude priťahovať viac ľudí, ktorí už majú skúsenosti so sieťovým marketingom –„ marketérov“.
Pozor , ak sa napríklad zaoberáte nejakými produktmi starostlivosti o telo, určite ich nezískate tvrdením, že váš krém na päty je lepší ako ten ich. Ľudí budete priťahovať svojimi znalosťami z oblasti marketingu, budovania biznisu a hodnotou, ktorú im môžete poskytnúť.
Budovanie značky je proces, ktorý má svoje pravidlá aj určité úskalia. Spomeniem aspoň jedno. Sú typy ľudí, ktorí sa neustále pripravujú na chvíľu až budú pripravení. Robia to tak dôsledne, že s marketingom nezačnú nikdy. Aby ste sa vyhli tejto pasci stačí dodržiavať jednoduchý vzorec: vzdelávaj sa , pracuj a uč ďalších!